Versetul zilei

7 martie 2013

La multi ani, mama !

Scriam in urma cu un an ,un gand de multumire mamei si atunci ma intrebam, oare o sa mai am ocazia sa ii mai spun un "multumesc" si anul viitor?
Iata ca din nou sarbatorim, un  8 Martie, a mai trecut un an !
Indiferent de varsta la care am ajuns sentimentele fata de parinti si in special fata de cea mai draga fiinta "MAMA",
nu s-au schimbat si nu se vor schimba niciodata.
Dragostea fata de mama, fiinta care  ne-a dat viata, nu ar trebui sa fie influentata nici de timp si nici de zeciile de generatii care vin din urma. Traim intr-o lume dura si sentimentele se schimba de la un an la altul, dragostea parca a disparut, nu mai exista aceea bucurie a lucrurilor marunte.
Cu  ani multi in urma nu erau atatea lucruri si cadouri scumpe, nu erau nici macar dulciuri multe, dar imi amintesc ca ma bucuram la orice mica atentie inventata pe care mi-o facea mama.
Mama care mi-a fost alaturi de-o viata....!
Atunci cand mi-a fost teama, mama mi-a dat curaj, atunci cand am fost bolnava, mama a fost cea care s-a jertfit la patul meu si  mi-a mangaiat obrajii fierbinti poate de febra, atunci cand m-am simtit singura, mama mi-a oferit siguranta, atunci cand aveam nevoie de iubire, tot ea  mi-a oferit cea mai curata si sincera dragoste.Atunci cand am fost in necaz, m-a purtat in rugaciuni.
 Indiferent de situatia in care am fost in viata, totdeauna prezenta mamei mi-a fost benefica. Totdeauna a avut un cuvant si un sfat potrivit pentru mine. Atunci cand am gresit, a stiut sa ma ierte.
Mama, singura fiinta care in ciuda obstacolelor din viata, in ciuda multimii de probleme si  greutatii cu care se confrunta, a treburilor pe care le are, are totusi forta necesara de a face fata la toate aceste provocari.
Ce bine e sa avem inca  mama...!
Anii trec, si chiar daca timpul a lasat brazde adanci pe fruntea ei, a ramas aceeasi... 
MAMA!
 E o binecuvantare si un har de la Dumnezeu sa pot avea inca MAMA.
Mulţumesc pentru zâmbet, mamă,
Întotdeauna spune mult, încălzeşte, cheamă,
Trimite valuri de linişte, de siguranţă
Şi eşti pentru mine prima mea importanţă;
Simt cum împreună cu glasul tău clădesc
Adăpostul meu sufletesc…
    Pentru zâmbet, mamă, mulţumesc.

Mulţumesc pentru mâinile tale
Ce mă cuprind pentru sărutare…
Pe ele am crescut de-am ajuns mare,
Le-am cunoscut la primii paşi de încercare
Şi-acum mai simt cum fruntea netezesc
Şi cum obrajii reci mi-i încălzesc…
    Pentru mâinile tale, mamă, mulţumesc.

Mulţumesc pentru ochii tăi ca două lumini de stea:
Ce grijă şi lacrimi se poate admira…
Mă însoţesc peste tot şi în toate
Deschizând orizontului meu seninătate,
Mă aşteaptă, mă cheamă, mă doresc
Şi nu pot să-i uit căci îi iubesc…
    Pentru ochii tăi, mamă, mulţumesc.

Mulţumesc pentru inima ta bună şi mare
În adâncul căreia am găsit întotdeauna iertare
Mereu câte un dar ai scos din ea,
Prezentă totdeauna dragostea,
Nu oboseşti să dai, nu preget să primesc
Şi prin această dragoste eu cresc…
    Pentru inima ta bună, mulţumesc.

Caut un dar pentru tine mamă
De care să-ţi aminteşti mereu, mereu…
Poate un desen cu chipul tău
Pe care îl voi pune-n ramă
Poate o poveste, sau o poezie,
Poate o faptă sau o bucurie,
Poate un cântec, sau o scrisoare,
Poate o binecuvântare,
    Ca mulţumire, pentru iubirea ta cea mare.

Mulţumesc pentru mama mea, Doamne
Pentru chemarea ei de înger păzitor…
Ai desfăcut mâinile Tale pline de daruri
Şi harul s-a făcut în inima ei dor
Şi dorul ei în mine îl găsesc
De-a fi primit de Tatăl Meu ceresc,
    Pentru mama mea, Doamne,
                Mulţumesc.

                                                                        de   George Uba

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu