Versetul zilei

19 martie 2013

DE CATE ORI...?

Un om s-a rugat, "DOAMNE VORBESTE-MI". O ciocarlie a inceput sa cante, dar omul nu a auzit.Asa ca omul a strigat din nou: "DOAMNE, VORBESTE-MI", si bubuitul tunetului a rasunat de la o margine a cerului pana la cealalta, dar omul nu a acultat. Omul a privit in jurul sau si a spus: "DUMNEZEULE, DA-MI VOIE SA TE VAD", si o stea a stralucit scanteietoare, dar omul nu a observat-o.
Atunci omul a strigat din nou: " DOAMNE ARAT-MI O MINUNE", si o viata s-a nascut, dar omul nu a stiut. Asa ca omul a strigat cu disperare:"DOAMNE, ATINGE-MA CA SA STIU CA ESTI AICI".
Atunci Dumnezeu s-a aplecat si l-a atins pe om, insa omul a dat cu mana alungand fluturele si si-a vazut mai departe de drum.

De cate ori am lasat sa treaca pe langa noi atatea lucruri frumoase, fara ca macar sa stim caci prin toate acestea Dumnezeu a vrut sa ne arate maretia Sa?
De cate ori nu am trecut nepasatori pe langa persoane pe care Dumnezeu le-a asezat in drumul nostru, doar pentru a-i  auzi glasul Lui?
De cate ori nu am refuzat atingerea unui copil murdar, fara sa stim ca era atingerea lui Dumnezeu?
De cate ori nu am refuzat atatea lucruri, atatea momente, fara sa stim ca prin toate acestea Dumnezeu nu a vrut decat sa ne binecuvinteze?
De cate ori.......!

E momentul sa stim sa apreciem fiecare clipa, si sa ne bucuram de fiecare moment, pentru a nu lasa,
SA PIERDEM NICI O BINECUVANTARE !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu