Versetul zilei

8 februarie 2013

Puterea Duhului Sfant !

 Când va veni Mângâietorul, Duhul adevărului, are să vă călăuzească în tot adevărul; căci El nu va vorbi de la El, ci va vorbi tot ce va fi auzit şi vă va descoperi lucrurile viitoare.
El Mă va proslăvi, pentru că va lua din ce este al Meu şi vă va descoperi.
 Tot ce are Tatăl este al Meu; de aceea am zis că va lua din ce este al Meu şi vă va descoperi.
Ioan 16:13-15

Daca privim la aceste versete observam stransa legatura si colaborarea care exista intre TATAL, FIUL si DUHUL SFANT. 
 Sunt UNA !!!! 
"Tot ce are Tatăl este al Meu; de aceea am zis că va lua din ce este al Meu şi vă va descoperi"
 Nu putem sa Ii despartim...adica noi putem face cu mintea noastra limitata, dar EI nu se vor desparti niciodata.Intre Isus Hristos si Duhul Sfant exista in  permanenta  o armonie si traiesc intr-o stransa unitate.
Ca si Copiii ai lui Dumnezeu, care am fost rascumparati prin Sangele lui Isus Hristos varsat la Golgotha, nu putem  sa declaram ca suntem Copii ai lui Isus Hristos si sa negam lucrarea Duhului Sfant, la fel cum nu putem spune ca Duhul Sfant locuieste in noi si vorbim in limbi, dar viata noastra de zi cu zi este atat de departe fata de standardul la care ne-a chemat Dumnezeu sa fim, si nu  pazim poruncile date de Isus Hristos.Atunci cand avem certitudinea ca Duhul Sfant  locuieste in noi, cred ca preocuparea noastra  din acel moment trebuie sa fie relatia noastra cu EL. Sa cautam zi de zi sa crestem tot mai mult, sa cautam zi de zi sa nu stricam aceasta relatia pe care o avem.
Nu putem face ceea ce spune Isus Hristos, dar negam  autoritatea Duhului Sfant, asa cum nu putem spune ca avem Duhul Sfant si nu facem ce spune Isus Hristos.
DUHUL SFANT SI ISUS HRISTOS LUCREAZA IMPREUNA SI NU ACTIONEAZA SEPARAT !
Spun asta, pentru ca in ultima vreme exista o mare confuzie si o mare lupta in ceea ce priveste lucrarea Duhului Sfant.Traim vremurile din urma si acum mai mult ca oricand avem nevoie de putere. Pacatul infasoara atat de usor, mai ales pe crestini, pentru ca  ma refer in mod special la aceasta categorie. Vad atatia tineri care se lupta cu tot felul de patimi, de vicii, de lanturi care ii tin legati si nu pot scapa. Isi doresc...dar nu au putere. Niciodata nu vom avea putere  de a rupe aceste legaturi noi prin puterile noastre, ci numai puterea Duhului Sfant ne va ajuta sa  invingem si sa biruim.
"Nu vă îmbătaţi de vin, aceasta este destrăbălare. Dimpotrivă, fiţi plini de Duh", spune ap. Pavel. Cuvantul " dimpotriva", desparte clar cele doua categorii.
Astazi mai mult ca oricand, Duhul Sfant lucreaza cu o putere foarte mare. Ca si crestini nu ar trebui deloc sa fim mirati pentru ca Scriptura ne scrie toate aceste lucruri, si eu cred  fiecare slova:
     „În zilele de pe urmă, zice Dumnezeu, voi turna din Duhul Meu peste orice făptură; feciorii voştri şi fetele voastre vor proroci, tinerii voştri vor avea vedenii, şi bătrânii voştri vor visa vise!
Da, chiar şi peste robii Mei şi peste roabele Mele voi turna, în zilele acelea, din Duhul Meu şi vor proroci."
Fapte 2:17-18
De ce nu credem Scriptura? De ce sarim peste aceste versete din Biblie si luam doar ce ne place? 
Ceea ce vedem ca se intampla in aceste vremuri nu este altceva decat apropierea venirii Domnului.
Venire care multi o asteptam, in schimb pe multi ii ingrozeste sau poate sunt atat de indiferenti incat nici nu realizeaza vremurile pe care le traim.
Indiferent de parerea celor din jur, indiferent de ceea ce cred unii, eu stiu ca Domnul meu revine si Il astept, iar pana atunci, dau slava LUI, ca mi-a lasat un Mangaietor care imi poate alina orice durere , un Calauzitor care imi conduce pasii, mi-a lasat Duhul Sfant care imi innoieste mintea zi de zi.
"El ne-a mântuit, nu pentru faptele făcute de noi în neprihănire, ci pentru îndurarea Lui, prin spălarea naşterii din nou şi prin înnoirea făcută de Duhul Sfânt" Tit 3:5






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu