Versetul zilei

27 februarie 2013

Biruim doar prin ISUS !

Vorbeam zilele trecute de atacurile celui rau asupra unui crestin.
Sunt reale si nu sunt de neglijat!!!
Personal ma confrunt de o perioada buna de timp cu multe lupte, lupte pe care cu ajutorul lui Dumnezeu si DOAR  CU AJUTORUL LUI  le-am biruit, dar acum satana incearca  mult mai mult.A trecut la ceva mai puternic, a trecut la  atacuri si asta doar datorita faptului ca am inchinat viata mea si a familiei mele inaintea LUI, a faptului ca vreau zi de zi sa ma apropi tot mai mult de El, vreau sa-L laud si sa ne bucuram in Domnul, iar satanei nu ii place acest lucru si a  cerut sa ne cearna...Domnul ingaduie, dar atat cat doreste EL. Ma gandeam la IOV, la neprihanitul Iov prin cate a trecut, dar cu toate acestea a ramas langa EL.
Domnul a ingaduit sa se atinga de El, dar de viata lui NU.
 Aseara vorbeam cu sotul despre acest lucru si ne gandeam la  lupta celui rau pe care o duce zi de zi in viata crestinilor, in viata mea si a familie mele chiar...ne incurajam in aceasta privinta si nu mica mi-a fost mirarea sa vad cum in urma biruintei pe care am avut-o, la doar cateva ore a incearcat  sa se atinga chiar de viata noastra, dar dau slava Domnului ca nu a putut face decat atat cat i-a fost  ingaduit de Domnul.
Multi nu pot intelege aceste lucruri, dar cei care experimenteaza cu Dumnezeu o viata de credinta autentica, pot intelege ceea ce vreau sa spun.
Stiu un singur lucru, ca  Dumnezeu nu ingaduie celui rau sa se atinga de Copiii Lui, si chiar el ii este supus lui Dumnezeu.Chiar daca aceste lupte nu sunt usoare, chiar daca aceste atacuri sunt dure, asta ma face sa ma bucur, si stiti de ce....pentru ca acest lucru imi confirma ca Dumnezeu ma iubeste.Acest lucru imi confirma ca slujirea si dragostea mea este pentru un Dumnezeu viu, un Dumnezeu care a biruit moartea si l-a invins pe satan.
Daca astazi sunt in viata, SUNT doar datorita Dumnezeului Celui pe care Il slujesc, Dumnezeului pe care Il iubesc si EL n-a ingaduit sa mi se intample nimic, nici mie si nici familiei mele.
  Recomand un singur lucru....nu neglijati si nu-l subestimati pe diavol.Este puternic, dar NU ESTE MAI PUTERNIC DECAT DOMNUL.
Fiti treji si vegheati in rugaciune, pentru caci timpul este atat de scurt pana la venirea Domnului. Biruiti-l pe diavol prin rugaciune si prin cantare.
In curand va inceta orice lupta, in curand va inceta orice suferinta, atunci vom primi rasplata pentru toate biruintele pe care le-am avut.

Imi amintesc o cantare pe care o cantam mereu si azi dimineata spre servici in masina, am cantat-o mai mult ca niciodata.
E razboi, frate n-ai uitat
Sa iesim afara din pacat
Chiar de lumea nu ne intelege
Noi fideli pe cale-aici vom merge
 Refren:
  Noi triumfam in lupt-acum
Condusi de Duhul Domnului
Dusmanul striga, dar sa n-ai frica
Spre cer privirea ti-o ridica


  Cuvantul, ca sabie ni dat
Slava lumii noi am lepadat
Drumul l-a deschis Isus, prin lupta
Iar acum, puternic ne ajuta

Sa faci binele nu obosi
Vesnica rasplata vei primi
Lupta contra nebuniei lumii
Cauta comoara-ntelepciunii

  Te-ntareste si nu te-ntrista
Cand suferinta se-abate-asupra ta
Alergarea in curand sfarseste
Mirele vine, nu zaboveste



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu