Versetul zilei

16 ianuarie 2013

Cei trei pasi !

Astazi citeam despre cea mai mare adancime a unui punct in oceanul Pacific.. Cel mai adânc punct de pe planetă este Groapa Marianelor, la 11.022 metri sub nivelul mării.
Uimitor....varful Everest are 8.848 m, cu alte cuvinte inghite un munte si tot mai raman  2174 m .Cat despre om...nu stiu daca cineva va putea vreodata ajunge pe fundul acestui ocean in zona respectiva

Acum vreau sa ma refer la acel verset din Mica 7, in care scrie:

  "El va avea iarăşi milă de noi, va călca în picioare nelegiuirile noastre, şi vei arunca în fundul mării toate păcatele lor."

Oare la ce mare a facut referire ???? La ce adancuri a facut referire?

Oricare a fost pacatul meu, stiu ca Domnul m-a auzit atunci cand mi-am cerut iertare. Stiu ca pacatele mele au fost aruncate in adancuri si Sangele lui Isus mi-a redat bucurie in inima  si eliberare in suflet.

Dragul meu, indiferent cate pacate ai facut, indiferent cat de grea e povara din spatele tau, Domnul Isus a murit si pentru tine.Sangele curs pe lemnul crucii poate sa te elibereze si sa te ierte.

Isus asteapta ca si pacatul tau sa il arunce in marea uitarii.Nimeni nu  te va putea acuza de nimic, atat timp cat vii cu sinceritate si marturisesti   nu inaintea oamenilor, ci  inaintea Domnului, si-atunci EL te va ierta.

MARTURISESTE-L, REGRETA-L si PARASESTE-L!
Sunt primii pasi pentru a incepe o viata noua alaturi de Domnul , si ma rog ca Domnul sa iti dea putere sa faci acesti "primi pasi" spre EL.

O seara binecuvantata ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu