Versetul zilei

8 decembrie 2012

Cine este mama mea si fratii mei..???

El a răspuns: „Cine este mama Mea şi fraţii Mei?”
Apoi, aruncându-Şi privirile peste cei ce şedeau împrejurul Lui: „Iată”, a zis El, „mama Mea şi fraţii Mei!
Căci oricine face voia lui Dumnezeu, acela Îmi este frate, soră şi mamă.”

Marcu 3:33-35

Un raspuns poate pe care nu l-am fi asteptat nici noi, asa cum nu l-a asteptat nici multimea atunci cand l-a intrebat pe Isus .
Venim pe lume fiecare acolo unde a ingaduit Dumnezeu sa venim. Ne da o familie, pe care nu o alegem noi, ci ne este daruita de Dumnezeu.Nimeni nu a fost intrebat vreodata daca vrea sa vina pe lume in tara "X", nici daca vrea sa aibe familia "Y", nici daca vrea rudele "Z. Sunt anumite situatii si momente in viata, in care devin frate si sora cei mai buni prieteni, cei care iti sunt alaturi si la bine si la greu, cei care te sustin in orice conditii, cei care te iubesc neconditionat, cei care te apreciaza fara rezerve si fara egoism.
Insa cu toate acestea, familia pe care ne-o da Dumnezeu trebuie acceptata indiferent cum este, indiferent cine sunt si trebuie iubita indiferent de circumstante, pentru ca , familia pamanteasca nu este o alegere !!!
Biblia ne invata sa ne iubim !!!
Ce este mai placut, ca Dumnezeu ne-a dat sansa sa alegem din ce familie cereasca vrem sa facem parte.Familia care ne sta in puterea noastra sa o alegem, este familia lui Dumnezeu.
Este cel mai minunat lucru sa stiu ca fac parte din ea !!
Care sunt fratii mei...? Care este mama mea ?
Acei care fac parte din familia lui Dumnezeu !
Acei care iubesc neconditionat !
Cine nu iubeşte n-a cunoscut pe Dumnezeu; pentru că Dumnezeu este dragoste!
1 Ioan 4:8
O zi minunata si binecuvantata !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu