Versetul zilei

21 noiembrie 2012

Oaspetele nepoftit !

In urma cu cativa ani Dumnezeu a ingaduit o incercare in viata mea....
De ce asa...o stie EL..!
Am primit puterea necesara sa accept, sa ma ridic...si sa imi continui drumul.
In toti acesti ani am invatat mai mult ce inseamna dependenta de Dumnezeu.
Am invatat, sa invat sa stau de vorba cu El, am invatat sa-I spun necazul meu, am invatat sa Ii impartasesc bucuria.....am invatat sa-L fac prietenul meu.
Am invatat sa ma las in totalitate abandonata, am invatat ca trebuie sa accept voia Lui in viata mea, am invatat ca "trebuie sa ma supun", chiar daca uneori nu imi face placere.
Ca sa invat toate acestea, a trebuit sa merg in atelierul Marelui Olar, nu a fost usor sa trec prin toate fazele prelucrarii, nici acum nu am iesit din Mainile LUI, si stiu ca inca mai are de facut slefuiri, dar ma rog ca indiferent de fazele prin care va mai trebui sa trec....imi doresc sa am putere si sa raman alaturi de EL.
Sa raman chiar si atunci cad oaspetele nepoftit incearca sa patrunda in interiorul familiei mele.
Cele mai mari lupte se duc astazi in familie.
Doua scopuri are diavolul cu familiile crestine, in mod special:
- sa ii dezbine
- sa ii separe de Dumnezeu
Ca sa nu-i reuseasca nici unul din cele doua planuri ale sale, cu privire la viata noastra, trebuie sa fim vegheatori in permanenta si sa nu lasam nici o portita intredeschisa.
 Ce vă zic vouă, zic tuturor: Vegheaţi!” Marcu 13:37
VEGHERE = RUGACIUNE

Roaga-te, stăruiește asupra Cuvântului, veghează ne-ncetat,  si atunci cu siguranta oaspetele nepoftit nu va putea patrunde in viata ta, in familia ta sau in casnicia ta! 

"Vegheaţi şi rugaţi-vă, ca să nu cădeţi în ispită; duhul, în adevăr, este plin de râvnă, dar carnea este neputincioasă.” Matei  26:41
Cine pazestete porunca, isi pazeste sufletul; cine nu vegheazã
asupra caii sale, va muri.
Proverbe 19.16

O zi minunata !





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu