Versetul zilei

6 octombrie 2012

Trebuie sa iertam.... !

 Imi amintesc de un mesaj pe care l-am ascultat in urma cu vreo doi-trei ani, despre pilda robului nemilostiv si imi amintesc o expresie care mi-a ramas de atunci in minte: "nu te razbuna, lasa-L pe Dumnezeu sa se razbune", si este un sfat foarte bun.
Daca citim aceasta pilda din Matei  18: 21-35, observam cel mai puternic argument adus de Isus lui Petru, care Il intreaba: "de cate ori sa iert, Doamne", iar Isus raspunde: "pana la saptezeci de ori cate sapte". 
DE CE..?...Pentru ca si noi am fost iertati !!!!
Cred ca nu exista alt argument mai bun decat acesta,"pentru ca si noi am fost iertati ! "
Iertarea oamenilor insa difera de iertarea lui Dumnezeu.Noi de multe ori iertam...dar nu uitam, pe cand Dumnezeu e atat de diferit de noi, El ofera o iertare induratoare.Sa privim fiecare in dreptul lui si sa ne amintim de nenumaratele noastre greseli si pacate, cu voie sau fara de voie, si cu toate astea, in cele mai  adanci greseli, HARUL LUI ne-a ajuns.
 Meritam noi oare atat indurare...? Eu una  "NU"...si totusi m-a iertat !
Atunci cand m-am rugat sa ma ierte, am facut-o cu toata sinceritatea si stiu ca Dumnezeu m-a iertat, pentru ca El ofera o iertare deplina.
Aceasta iertare m-a facut sa capat aceea speranta ca intr-o zi voi fi cu El, pentru ca iertarea Lui este o iertare sigura.
Faptul ca Dumnezeu m-a iertat, ma motiveaza la randul meu sa iert si eu, pentru ca iertarea lui Dumnezeu este transmisibila.
"A ierta inseamna  a fi intr-o cursa continua"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu