Versetul zilei

3 octombrie 2012

O zi plina de HAR !

Dar eu către Tine îmi înalţ rugăciunea, Doamne, la vremea potrivită. În bunătatea Ta cea mare, răspunde-mi, Dumnezeule, şi dă-mi ajutorul Tău! Psalmi 69:13
" .....imi inalt rugaciunea la vremea potrivita...."
Care este vremea potrivita...? Atunci cand esti fericit, atunci cand esti in necaz...? 

Daca vrei sa afli care este vremea potrivita pentru a-ti inalta rugaciunea catre Domnul, citeste 
1 Tesaloniceni 5:17, "RUGATI-VA NEINCETAT". Asta  inseamna sa o faci  in zorii zilei, in miez de noapte, oriunde si oricand. Dumnezeu ia aminte la rugaciunea ta fie ca esti pe genunchi in camaruta ta, fie ca esti la birou pe un scaun, fie ca esti pe acoperisul unei case muncind, fie ca esti pe un pat de spital, fie ca esti la volanul masinii tale. 
Indiferent unde te gasesti, Dumnezeu aude glasul cererilor tale, pentru ca acum este vremea potrivita !
 O zi minunata de toamna !



2 comentarii:

  1. Asa este Monna...acum este vremea potrivita !
    Exercitiul rugaciunii face bine inimii si pune balsam peste suflet.
    Fii binecuvantata, scumpa mea!

    RăspundețiȘtergere