Versetul zilei

24 octombrie 2012

Cereri de rugaciune !

Citind aceasta cerere de rugaciune, mi-a venit in gand un lucru care cred ca este din partea Domnului. 
Pamantul este plin de suferinta si necaz, si nu vom scapa decat in vesnicie de toate acestea. Dar pentru ca avem un Dumnezeu puternic caruia ii pasa de Copiii Sai, si un Dumnezeu care nu ii lasa  pe ai Sai, putem aduce inaintea Lui cererile noastre.
Daca crezi ca Dumnezeu iti poate rezolva problema ta si vrei  sa ne unim in rugaciune, voi lasa adresa mea de email, monna_tabita@yahoo.com, unde poti scrie problema ta, iar eu voi posta pe blog. Stiu ca Dumnezeu poate  face minuni, stiu ca Fiul Sau Isus a invins moartea, 
de-aceea nimic nu este prea greu pentru EL.
"Dar Isus, când a auzit lucrul acesta, a zis fruntaşului sinagogii: „Nu te teme; crede numai, şi va fi tămăduită.”Luca 8:50
Vino cu credinta si vei vedea cum Dumnezeu va lucra !

4 comentarii:

  1. Va rog frumos sa ma sprijiniti in rugaciune pt. ma simt foarte singur pt. ca am ramas singur la parinti. Mi-as dori sa-mi dea si mie Domnul o sotie, biserica din care fac parte este una foare mica de la tara si nu sunt decat frati in varsta si copii.

    RăspundețiȘtergere
  2. As vrea sa va rugati si pentru mine sa imi dea Domnul intelepciune sa merg pe calea lui, si putere pentru a imi realiza idealurile. Multumesc ! Domnul sa va binecuvanteze :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Atunci cand doi sau trei se invoiesc sa ceara un lucru, Dumnezeu le va raspunde. Fie ca in acest an calauzirea Lui sa fie cu dumneavoastra si in tot ceea ce faceti sa cautati sa impliniti voia Lui mai presus de toate. Un an binecuvantat cu multe impliniri.

      Ștergere
  3. Va rog sa va rugati pt mine ca Domnul sa ma elibereze de nebunie orbire ratacirea mintii iluzii neadevarate ale mintii duh de adormire sa iau aminte la vocea Domnului sa am iubire pt Dumnezeu si sami iubesc aproapele sa ma elibereze de stari de nervi dureri in cap ganduri multe si rele manie

    RăspundețiȘtergere