Versetul zilei

8 septembrie 2012

Psalmul 69:13

            Una din promisiunile care imi da cea mai mare speranta, ca cererile mele vor fi ascultate se gaseste in  Marcu 9: 23   
 "Toate lucrurile sunt cu putinta celui ce crede ".
Stiu ca  fiecare rugaciune este ajunsa la tronul Sau, stiu ca fiecare lacrima e stransa in burduful Sau, stiu ca numai EL poate face lucruri minunate, poate face transformari de care insasi noi suntem uimiti. Stiu ca Dumnezeul meu , este Atotputernic, stiu ca nu este un dumnezeu facut si  inaltat de maini omenesti...EL este DUMNEZEUL cel VIU care a murit si a inviat.
Cuvantul "TOATE"  ma provoaca la perseverenta si nimic nu ma va putea impiedeca sa trag nadejde ca cererile mele, facute dupa voia Sa, isi vor gasi rezolvare.
Dar eu către Tine imi nalt rugaciunea, Doamne, la vremea potrivita. In bunatatea Ta cea mare, raspunde-mi, Dumnezeule, si da-mi ajutorul Tau! Ps.69:13
Credinta vede invizibilul, crede incredibilul si primeste de la Dumnezeu imposibilul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu