Versetul zilei

14 septembrie 2012

Pot totul....dar numai cu Hristos !

 Ştiu, în adevăr, că nimic bun nu locuieşte în mine, adică în firea mea pământească, pentru că, ce-i drept, am voinţa să fac binele, dar n-am puterea să-l fac.
Căci binele pe care vreau să-l fac, nu-l fac, ci răul pe care nu vreau să-l fac, iată ce fac!
 Şi dacă fac ce nu vreau să fac, nu mai sunt eu cel ce face lucrul acesta, ci păcatul care locuieşte în mine.
 Găsesc, dar, în mine legea aceasta: când vreau să fac binele, răul este lipit de mine.
 Fiindcă, după omul dinăuntru, îmi place Legea lui Dumnezeu; dar văd în mădularele mele o altă lege care se luptă împotriva legii primite de mintea mea şi mă ţine rob legii păcatului care este în mădularele mele.
Romani 7:18-23
Stim cu totii, ca unul din marii eroi ai credintei, a fost Pavel (Saul din Tars), cel care prigonea si tortura pe crestini. Dar iata ca a fost  pus deoparte si  ales ca sa-i slujeasca, si vedem din text, ca marele  Pavel a avut si el  momente in viata lui  de slujire, ca si noi. Au fost poate si din partea lui promisiuni si asigurari ca va pazi poruncile, ca nu se va abate de la calea LUI, si totusi, nu de fiecare data a avut puterea sa faca ceea ce a promis.Daca citim mai departe  toata istoria lui Pavel, vom vedea si nivelul  la care a ajuns Pavel spiritual. Cu siguranta a fost un proces mai lung, a trecut prin atatea experiente cu Dumnezeu, s-a lasat prelucrat si  abandonat in totalitate in mainile lui Isus Hristos, si iata ca cel care zicea:
" ....ce-i drept, am voinţa să fac binele, dar n-am puterea să-l fac", ajunge sa spuna:
"POT TOTUL IN HRISTOS CARE MA INTARESTE!"

Daca treci prin asemenea stari ca si Pavel, vrei sa faci binele, dar raul se tine de tine, singur luptand cu problemele tale, incercand tu sa fii cel care rezolvi totul, iata ca ajungi la final si vezi ca lucrurile nu sunt asa cum te-ai fi asteptat, ba mai mult au iesit chiar rau. 
Pana nu capitulam in fata lui Hristos, pana nu ne abandonam in totalitate, nu vom putea spune niciodata: POT TOTUL IN HRISTOS CARE MA INTARESTE !
Lasa totul in mainile LUI, problemele tale, casa ta, familia ta, copiii tai, sotia ta, sotul tau, business-ul tau, si in final...abandoneaza-te tu complet, asa cum esti in bratul Sau, si vei vedea modul frumos prin care lucreaza Dumnezeu in toate lucrurile, si-atunci nimic nu-ti va parea prea greu. Vei putea spune oricand:
POT TOTUL IN HRISTOS....PENTRU CA DOAR EL MA INTARESTE !

O zi binecuvantata de Domnul !
 .

4 comentarii:

  1. daca am intelege acest mesaj, sigur nadejdea ne-ar fi mai mare si am trece cu mai multa usurinta peste piedici..
    Pace si har , draga mea draga!

    RăspundețiȘtergere
  2. MONO FI BINECUVINTATA....e greu sa treci prin multe...e greu sa fi JOS dar e greu sa fi chiar si SUS...sint atacuri si remuscari si sus si jos...dar cel mai bine sa fi SUS...de asta avem nevoie de PUTEREA LUI HRISTOS..
    cu drag MF

    RăspundețiȘtergere
  3. Binecuvantari multe si sfinte, din partea Domnului !
    Jos...e greu..remuscari, regrete,lacrimi,durere,nefericire,neliniste, etc.
    Sus pe culme alaturi de Domnul e pace, fericire,liniste,bucurie...sus pe culme....Harul LUI imi este indeajuns !!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Elena draga mea....te imbratisez, si fie ca intotdeauna sa putem spune:"POT totul in Hristos, pentru ca El mi-a dat putere "

    RăspundețiȘtergere