Versetul zilei

1 septembrie 2012

Iz de toamna!

   Minunata este toata creatia lui Dumnezeu! 
 Stralucirea soarelui in aceste ultime zile de vara, imi arata frumusetea si splendoarea maretiei Sale.Razele soarelui bland imi arata dragostea lui Dumnezeu. Rasaritul si apusul, soarele si luna, stelele, schimbarea anotimpurilor arata intelepciunea nemarginita a Creatorului. Toate au fost create de Dumnezeu si toate au fost create doar  pentru noi.
   Astazi,  am mai avut ocazia  inca o data, sa admir splendoarea ultimelor zile de vara. Vrem, nu vrem, timpul trece, vara trece, anii trec si iata-ne in pragul toamnei. Intotdeauna, in prima zi a lui septembrie am simtit toamna. Cu toate ca si azi au fost destule grade in aer, acest iz de toamna s-a facut simtit.Dar, fie ca e vara , fie ca e toamna, sau alt anotimp, toate imi spun cat de maret este DUMNEZEU si fiecare zi, este o zi de har pentru mine. Nu pot decat sa ii multumesc si sa ma bucur de tot ceea ce mi-a pregatit.
Nu pot decat sa spun "MULTUMESC TATA" !
Doresc ca fiecare sa-i multumim pentru tot ceea ce am primit, si sa ne bucuram  de ziua care a facut Domnul pentru noi, "aceasta e ziua  pe care a facut-o Domnul , sa ne bucuram si sa ne veselim in ea !"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu