Versetul zilei

22 septembrie 2012

Intotdeauna, poate fi si mai rau....!

In  1 Tesaloniceni, Pavel scrie: "multumiti lui Dumnezeu pentru toate lucrurile..."
Cand pronunt cuvantul "toate", nu pot sa nu ma gandesc inclusiv la acela momente "mai dificile"care apar in viata noastra.  Cu siguranta si ap. Pavel cand a facut acest indemn, tot la acestea s-a referit. Pentru binecuvantari nu este greu deloc sa multumesti...dar in incercari....oare avem aceeasi  tarie?
Am invatat ca, in momentele grele, sa spun..."doamne fereste de mai rau". Eu personal asta fac.....si in incercari  multumesc Domnului si spun :"bine ca nu a fost mai rau". 
Mi-a ramas in minte o cugetare citita undeva :"Nu murmura ca nu capeti ceea ce doresti, fii multumitor ca nu primesti ceea ce meriti"...si mare este...
Meritele noastre intotdeauna sunt, sub asteptarile lui Dumnezeu, si daca ar tine cont sa ne dea doar ceea ce meritam, nu stiu cati din noi am merita ceva.....????...eu una nu merit, si totusi nu tine cont.
 Este atat de minunat!!!
De-aceea, chiar si in momentele dificile, merita sa spunem, 
"iti multumesc Doamne, ca nu a fost mai rau"


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu