Versetul zilei

15 septembrie 2012

Inca un an....!

 Stiu ca trecerea anilor este ceva firesc si totodata ceva ireversibil. Privesc in urma...stiu cati ani au trecut...dar nu stiu cati ani mai am in fata...
 Tot ceea ce imi doresc, este ca fiecare clipa care imi este daruita de Domnul, sa o traiesc cu folos, sa ma bucur de tot ceea ce am, de tot ceea ce imi ofera Dumnezeu zilnic, si multumirea sa fie totdeauna pe buzele mele.
In acest moment cuvintele imi sunt prea sarace sa pot sa Ii multumesc pentru tot ceea ce mi-a daruit...si totusi, alt cuvant nu pot rosti decat:
MULTUMESC  TATA, pentru anul binecuvantat pe care mi l-ai daruit  si-ti multumesc pentru binecuvantarile si incercarile care vor urma in viata mea ! 

4 comentarii:

  1. Doresc ca harul si ocrotirea lui Dumnezeu sa fie cu tine si in continuare. El sa asculte si sa implineasca toate nevoile tale. Domnul sa iti daruiasca ,,ANI MULTI SI BINECUVANTATI !'' pe care sa-i traiesti cu, si pentru El.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dumnezeu merge in fata ta ca un ghid, in spatele tau ca un protector si langa tine ca un prieten. la multi ani si multa sanatate cu familia
    Domnul sa te binecuvanteze!

    RăspundețiȘtergere