Versetul zilei

2 septembrie 2012

Franturi din marturia intoarcerii mele la Domnul !

    Multumesc Domnului ca in toate momentele vietii mele Dumnezeu si-a aratat puterea si Slava Sa. Desi mi-am spus marturia mea in multe locuri, in multe biserici, la multe persoane, nu am spus-o  pentru faptul a-mi cunoaste altii viata mea, ci pentru a-L cunoaste altii pe Domnul si a-I cunoaste si altii puterea Lui mareata.
Astazi, inainte de momentele in care am putut sta la masa cu Domnul, au fost prezentate cateva marturii in care Dumnezeu a lucrat cu putere.
Una din marturiile prezentate este si marturia mea. Sunt cateva franturi care au fost spuse de fr. pastor Mot Dumitru...dar cred ca sunt suficiente, pentru a intelege ca ISUS este DOMNUL, EL este REGELE tuturor, fie ca IL acceptam fie ca nu, EL RAMANE DOMN, iar eu LUI ii slujesc.

2 comentarii:

  1. MONA DRAGA Am ascultat cu drag din marturia fr.pastor si ma intreb de ce postezi pe blog intraga scrisoare? e o marturie minunata si un curaj puternic fi binecuvantata si mangaiata.ai pierdut un sot dar ai castigat un mire ptr eternitate.ma bucur de alegera ta minunata

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult. Asa este aici am pierdut un sot, dar voi petrece vesnicia langa Mirele meu pe care abia astept sa-l vad.
    Cat despre marturie....???....da ai dreptate,poate ca ar fi bine sa o pun si scrisa....aici sunt asa cum am zis ...franturi...
    Multumesc de incurajari!
    Pace si binecuvantare!

    RăspundețiȘtergere