Versetul zilei

7 septembrie 2012

Eu...suflet viu, el...o farama de tarana..

Stateam pe margine de groapa, ma gandeam....de fapt nu ma gandeam la nimic...priveam...dar nu vedeam decat o  multime de pietre funerare...si cate un  nume pe fiecare.
Mi-amintesc ca si in urma cu un an....cu doi... cu trei....eram in aceeasi postura, pe-aceeasi margine stateam....
....eu, un suflet viu...el, o farama de tarana.
Am venit chiar mai repede cu o zi....as fi vrut sa ii pot spune "la multi ani..."...dar nu aveam  cui...
As fi vrut sa ii pun o intrebare....dar stiam ca nu voi  primi raspuns...
                                                                                        ...dar i-am pregatit o floare.....
Stateam pe margine de groapa.....mi-am ridicat privirea spre cer...e destinatia  spre care ma indrept...si eu, si fiecare dintre noi ne apropiem cu fiecare zi ce trece.
Imi plac tare mult versurile:
"Ma-ndrept spre cer, sa-l vad pe Domnul....."...cu siguranta va fi o zi mareata !
M-am ridicat sa plec...sa ii spun la multi ani...?.....ar fi lipsit de sens.....
In minte... recitam cateva   versuri......

"Ce-i viaţa ta?
 E o peniţă cu care scrii mereu pe-un drum.
Şi-apoi la ultima portiţă, tot ce-ai scris tu, ca pe-o tăbliţă,
nu se mai şterge nicidecum.

Şi vorbe-n vînt şi fapte rele, rămîn pe veci ca-ntr-un album.
Păzit e scrisul tău de stele.
De-ai pune mări întregi să-l spele, nu se mai şterge nicidecum.

Să nu te minţi că-n veşnicie, trecutul se preface-n scrum.
Căci Dumnezeu stă mărturie,că-n faţa Lui tot ce se scrie
......nu se mai şterge nicidecum.

În ceasul greu de judecată, îţi vei citi întregul drum.
Vei zbucni în plîns deodată.
Dar nici o slovă-nlăcrimată.....nu se mai şterge nicidecum.

N-o poate şterge decît sînge, dar sînge sfînt şi nu oricum.
Ce înger trupul său va frînge?
Şi-astfel, ce-ai scris, oricît ai plînge, nu se mai şterge nicidecum.

Isus cel drag veni din zare, ca tu să scapi din foc şi fum!
Prin El trecutul tău dispare.
Dar dacă azi nu-i ceri iertare, nu se mai şterge nicidecum.

Isus pe lemn rabdă arşiţa.
Isus e preţul tău acum.
Prin El eşti alb ca lămîiţa.
Şi tot ce-a scris cîndva peniţa.....nu se mai şterge nicidecum..."

                        ....s-a facut frig......soarele a apus demult.....s-a lasat seara...
.                                                 in urma....a ramas o floare proaspata pe un mormant.

Maine am sa trec din nou...ma duc cu aceleasi urari in minte...voi lasa din nou o floare....
Intrebari....?? nu  mai am ...in schimb....am raspunsul...
De ce asa...??? O STIE EL !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu