Versetul zilei

12 septembrie 2012

Betesda-locul tamaduirii !

 În Ierusalim, lângă poarta oilor, este o scăldătoare, numită în evreieşte Betesda, care are cinci pridvoare.
 În pridvoarele acestea zăceau o mulţime de bolnavi, orbi, şchiopi, uscaţi, care aşteptau mişcarea apei.
Căci un înger al Domnului se cobora, din când în când, în scăldătoare şi tulbura apa. Şi cel dintâi care se cobora în ea, după tulburarea apei, se făcea sănătos, orice boală ar fi avut.
Ioan 5:2-4
Din acest text, inteleg ca Betesda, este o apa renumita  pentru calitatile sale vindecatoare. Aici au fost vindecati multi bolnavi, indiferent de  suferinta pe care o aveau in trup.
Domnul Isus a facut multe minuni cat a stat pe pamant, printre care si vindecarea acestui slabanog. Era singurul caruia  i s-a specificat durata bolii, si cred ca era cea mai lunga.
Am stat si m-am intrebat....cu scaldatoarea miraculoasa in acel tinut al Ierusalimului...totusi nu s-a gasit nimeni sa il ajute sa intre in apa si pe acest om....?
 Atat de mare a fost egoismul oamenilor si atunci, incat fiecare si-a vazut de treburile sale....? Nici macar colegii de suferinta, care au fost si ei  bolnavi de diferite boli si s-au vindecat...nici macar ei cand au iesit din apa sanatosi, nu l-au ajutat?
Acolo se afla un om bolnav de treizeci şi opt de ani.
 Isus, când l-a văzut zăcând, şi fiindcă ştia că este bolnav de multă vreme, i-a zis: „Vrei să te faci sănătos?”
 „Doamne”, I-a răspuns bolnavul, „n-am pe nimeni să mă bage în scăldătoare când se tulbură apa; şi, până să mă duc eu, se coboară altul înaintea mea.”Ioan 5: 5-7

 A trebuit sa vina DOMNUL ISUS si vindecarea s-a produs !
„Scoală-te”, i-a zis Isus, „ridică-ţi patul şi umblă.”vers.8
 38 de ani de suferinta a indurat, si a fost ingaduita suferinta lui, ca prin el, Sa Isi arate Puterea si Slava.

Poate ca si tu, dragul meu cititor esti intr-o situatie asemanatoare. Poate ca cei din jur sunt preocupati doar de persoana lor, si nu mai au timp sa priveasca la suferinta sau nevoile tale. Suferinta poate fi atat in trup, cat si in suflet. Poate ca in jurul tau nu este nici o scaldatoare cu apa tamaduitoare sau nu ai puterea sa te ridici din starea in care te afli si sa te vindeci de boala din sufletul tau.
Este UNUL care te poate ajuta.
Este UNUL care poate face minuni.
Este UNUL care trece in fiecare dimineata pe la usa inimii tale....nu asteapta decat sa ii deschizi....
In casa ta se poate produce o minune, ca cea de la scaldatoarea Betesda. Un singur raspuns asteapta de la tine: VREI SA TE FACI  SANATOS?
Totul depinde de raspunsul tau....
 ISUS HRISTOS  asteapta ca prin tine, sa isi arate slava si puterea si astazi !
"Deschide-mi ochii, ca sa vad lucrurile minunate ale Legii Tale"
Ps.119:18

Si astazi, va doresc o zi binecuvantata de Domnul !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu