Versetul zilei

3 septembrie 2012

Azi te-ai rugat?

Intr-o dimineata m-am trezit, si mi-am inceput ziua grabit
Aveam atatea lucruri de facut, incat timp de rugaciune n-am mai avut
Problemele se revarsau asupra mea, si fiecare era parca tot mai grea.

M-am intrebat: "De ce nu ma ajuta Dumnezeu?"
Si mi-a raspuns: "Nu ai cerut copilul meu!"

Voiam sa vad frumusete si bucurie, 
Dar ziua se scurgea intunecata si cenusie,
"De ce nu imi arata Dumnezeu?", m-am intrebat
Si El mi-a spus; "Copile, nu ai cautat!"

Sa intru in prezenta Lui am incercat, dar nici o cheie lacatul n-a descuiat.
Cu blandete si iubire Domnul m-a mustrat:
"Copilul meu, sa bati tu ai uitat!"

In aceasta dimineata devreme m-am trezit
Si inainte de-a incepe ziua m-am oprit.
Aveam atatea azi de rezolvat,
Mi-am facut timp si-n ruga m-am plecat !!!
                                                            Anonim 

Sa aveti o zi binecuvantata cu DOMNUL !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu