Versetul zilei

3 august 2012

Promisiuni sfinte !

 Patru promisiuni pe care  Dumnezeu mi le-a dat. 

1. "Eu sunt cu tine in toate zilele, pana la sfarsitul Veacului "
Dau Slava Domnului pentru ca ii simt prezenta zi de zi  in viata mea!

2."Stiu ca toate lucrurile lucreaza spre binele celor ce iubesc pe Domnul "
Chiar si in incercare l-am simtit pe Domnul mai aproape ca oricand!

3. Sa nu ma  ingrijorez de nimic, ci in orice lucru, sa aduc cererea mea la cunostinta lui Dumnezeu prin rugaciuni si cereri, cu multumiri. Si pacea lui Dumnezeu imi va pazi inima si gandurile in Hristos Isus"
Am incetat demult sa ma mai ingrijorez....si e atat de bine sa stiu ca toate cererile mele ajung pe masa lui Dumnezeu !

4."Binecuvantat sa fie DUMNEZEU, Tatal Domnului meu Isus Hristos, Parintele Indurarilor si Dumnezeul oricarei mangaieri, care ma mangaie in toate necazurile mele"
Nimeni si nimic nu este ca mangaierea  Domnului meu. Daca nu si-ar fi intins Mana sa ma mangaie in cele mai grele incercari.... viata mea era o ruina !


Ce minunat sa fiu fica Sa !
"....incredeti-va in El, varsati-va inima inaintea Lui"
PSALMII 62: 7-8

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu