Versetul zilei

7 august 2012

O saptamana binecuvantata !

"Domnul te va păzi la plecare şi la venire, de acum şi până în veac"
Un verset care mi-l doresc tare mult sa il implineasca Dumnezeu fata de noi. Urmeaza cateva  zile de vacanta pe care vreau sa le petrec alaturi de "piticotul meu cel mic". Obositi....eu, dupa o perioda lunga de servici, el dupa programul scolar...vrem sa ne bucuram impreuna, fara telefon...fara internet...fara alarma telefonului  dimineata...fara ....multe din lucrurile cu care ne-am obisnuit deja si care fac parte din viata noastra.
Daca  Domnul va ingadui sa ajungem inapoi cu bine....atunci, vrem nu vrem, ne intoarcem la tot ceea ce deja face parte din viata noastra. 
"Mai exista o sansa" ca blog si inclusiv cititorii lui, fac parte din viata mea si tot ceea ce fac...fac cu toata dragostea.De-aceea pentru aceasta perioada cat lipsesc, am avut grija ca cele doua  mesaje zilnice cu care deja sunteti obisnuiti, 
"Hrana ta zilnica si Invataturi din Proverbele lui Solomon", sa nu fie intrerupte si sa fie postate in fiecare dimineata, si asta multumita acestei optiuni de a  face postari programate la o data si ora stabilita.
Va multumesc pentru rugaciunile voastre, la fel ma rog  si eu, ca Dumnezeu sa lucreze si sa cerceteze prin cuvantul Sau in continuare si Dumnezeu sa ne dea intelepciune tuturor, noua celor care l-am ales ca Domn, sa il pastram pana la capat...iar celor care nu Il cunosc inca...sa profite de aceasta sansa ...cat inca mai exista si sa-si doreasca sa Il cunoasca mai mult !

Eu nu sunt...dar hrana ta zilnica te-asteapta !!!
Fiti binecuvantati !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu