Versetul zilei

25 august 2012

Necesitatea Duhului Sfant !

   Când Domnul Isus a vorbit lui Nicodim  despre "naşterea din nou", Nicodim nu intelegea ce inseamna  sa te nasti din nou...fiind om mare. 
  "Nicodim I-a zis: „Cum se poate naşte un om bătrân? Poate el să intre a doua oară în pântecele maicii sale şi să se nască?”
  Nasterea din nou se produce in momentul in care Duhul ne avertizeaza, ba mai mult ne ajuta sa constientizam starea noastra de pacat si sa  recunoastem necesitatea lui Isus Hristos in viata noastra. Prin botezul cu apa  (facut de Ioan) aratam cainta pentru pacatele noastre si declararea  lui Isus Hristos ca  Domn si Stapan in viata noastra, dar nu botezul cu apa este cel care ne da puterea necesara de care avem nevoie pentru a birui ispitele.Multi ani am inteles si eu gresit asa cum si altii poate inca mai gandesc la fel, ca odata botezati in apa am facut suficient in relatia noastra cu Hristos. In Ioan3:5 scrie:
 "... dacă nu se naşte cineva din apă şi din Duh, nu poate să intre în împărăţia lui Dumnezeu"
Intr-adevar "Duhul"este Cel care ne convinge ca suntem pacatosi, si ca avem nevoie de o schimbare in viata noastra si aceasta inseamna "nastere din nou", dar urmatoarea etapa in viata unui credincios este invatarea si  pazirea poruncilor, si aceasta nu o putem face decat fiind calauziti si umpluti de puterea  Duhului Sfant.
"Voi turna Duhul Meu peste voi şi El vă va ajuta să trăiţi după poruncile Mele".
 Aici vedem necesitatea Duhului Sfant in viata noastra si din nou revin si spun, botezul cu apa, nu ne poate da puterea necesara de care avem nevoie. Dumnezeu ne spune ce avem de facut si tot El prin Duhul Sfant  ne da si aceasta putere de care avem nevoie.

 "Vă voi da o inimă nouă şi voi pune in voi un duh nou "  scrie Ezechiel 36:26
   Stim cu totii ca lupta spirituala  incepe abia atunci cand ne-am intors la Domnul.Sunt sute, poate mii de cazuri cand imediat dupa botezul in apa, multi dintre noi am cazut spiritual. 
  De ce....? Pentru ca ne-am multumit si am crezut ca e suficient  facand acest act, dar nu am continuat sa cerem puterea necesara, adica sa cerem  puterea Duhului Sfant sa inunde viata noastra pentru a duce o viata biruitoare de credinta.
   Da, este normal sa se intample sa cadem pe cale, pentru ca suntem asemeni unor copii care abia invatam sa mergem, si copiii adesea cad si se lovesc, dar nu am vazut niciodata un copil sa renunte la a invata sa mearga din cauza unor cazaturi.

  Calauziti de Duhul, greselile ne ajuta sa crestem spiritual !
Duhul Sfant este Cel care ne indeamna sa ne dorim mai mult, si mai mult sa gustam din Dumnezeu.
Gustaţi şi vedeţi ce bun este Domnul....!  Psalmii 34:8
Atunci cand ne dorim sa-L cunoastem mai mult, El nu ne va lasa ci ne va sprijini.
Acela care a început în voi această bună lucrare o va isprăvi până în ziua lui Isus Hristos" 
Filipeni 1:6

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu