Versetul zilei

5 august 2012

Hrana ta zilnica !

5 August Numeri 5.1-17... 27-31
Tabăra lui Israel trebuia ferită de orice necurăţie şi  aceasta pentru un motiv primordial: Domnul locuia acolo (v. 3). Acelaşi motiv îl invocă apostolul pentru a-l invita pe fiecare copil al lui Dumnezeu să se ferească de orice întinare: trupul său este „templu al Duhului Sfânt" (1 Corinteni 6.19).
 Omul atins de lepră (păcatul) sau de „o scurgere" (incapacitatea de a controla manifestările cărnii) trebuia scos din tabără până la vindecare.
Începând cu v. 11 este prezentat testul geloziei, care ne sugerează fiecăruia să ne examinăm cu atenţie şi în mod regulat afecţiunile.
 A rămas Hristos subiectul afecţiunii noastre? 
Dacă iubim lumea, Cuvântul ne aplică teribila calificare de „adulteri". Chiar dacă pe dinafară totul pare în ordine, noi am devenit vrăjmaşi ai lui Dumnezeu, L-am trădat pe Domnul (Iacov 4.4; 1 Corinteni 10.22). 
Da, să stăm înaintea Lui, ca această femeie suspectă înaintea preotului, şi să lăsăm Cuvântul (apa sfântă) să ne pătrundă conştiinţele şi să descopere simţămintele noastre cele mai tainice. 
„Cercetează-mă, Dumnezeule, şi cunoaşte-mi inima! Incearcă-mă şi cunoaşte-mi gândurile! Şi vezi dacă este în mine o cale a întristării şi condu-mă pe calea eternă" (Ps. 139.23-24).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu