Versetul zilei

12 iulie 2012

RUGACIUNE PENTRU A IMBATRANI FRUMOS

Intr-o buna zi...voi imbatrani...fie ca vreau sau nu vreau.....insa am o rugaminte la Dumnezeu.

Te rog ajuta-ma sa nu devin "un palavragiu":

- pazeste-ma de acel obicei groaznic care ma face sa cred ca am ceva de spus referitor la orice subiect si cu orice ocazie;
- elibereaza-ma de nevoia de a conduce afacerile tuturora;
- elibereaza-mi mintea de recitalul detaliilor nesfarsite;
- da-mi puterea sa fiu concis;
- da-mi rabdare sa-i ascult pe ceilalti povestind despre durerile lor;
- pecetluieste-mi buzele cand vine vorba de durerile si suferintele mele, caci devin tot mai mari pe masura ce trec anii;
- da-mi o memorie buna, insa, te rog mai mult sa-mi dai smerenie si sa nu ma lasi sa am o atitudine de" cocos furios" cand memoria mea nu mai corespunde cu a celorlalti;
- invata-ma sa accept faptul ca uneori mai fac greseli;
- pastreaza-ma rezonabil de "dulce";
- nu doresc sa fiu o batranica "acra" , pentru ca a fi acra ...este lucrarea incununata de succes a diavolului;
- ajuta-ma sa fiu grijulie;
- fa-ma sa fiu de ajutor, insa nu ma lasa sa fac pe "sefa";
- da-mi putere sa vad lucrurile bune in situatii neasteptate si calitati in oamenii nepretuiti pana acum;.
- ar fi pacat sa nu folosesc intelepciunea acumulata de-a lungul anilor, insa doresc sa mai am cativa prieteni la sfarsitul vietii.
   MULTUMESC !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu