Versetul zilei

23 iulie 2012

NU....nu inca ....?

   In Matei 7:7, scrie:  "Cereti si vi se va da, cautati si veti gasi, bateti si vi se va deschide", iar in cap.17:20 spune:"...daca am avea credinta cat un graunte de mustar am zice muntelui sa se mute.....si s-ar muta".
Ce se intampla cu toate rugaciunile noastre  la care nu avem raspuns?
Ieri vorbeam cu cineva si printre altele, ma intreba de ce nu raspunde Dumnezeu la rugaciunile sale?
Cunosc problema acestei persoane si stiu ca o aduce inaintea Domnului de multa vreme.
Personal eu am rugaciuni pe care le aduc inaintea Domnului, dar la care inca nu am primit un raspuns.
Am stat mult si m-am gandit intrebandu-ma de ce...?
Si iata ca azi, avand putin timp la birou, citeam o carte.....si foarte interesant ca exact la aceasta framantare a mea, Dumnezeu mi-a dat un raspuns.

Daca nu primim raspuns la rugaciunile noastre sunt cateva motive:

Daca cererea noastra este gresita, Dumnezeu spune "NU"
* Daca timpul este nepotrivit, Dumnezeu spune "MAI INCET"
* Daca noi  suntem problema, Dumnezeu spune " CRESTE"
* Daca cererea e buna, daca timpul este bun, daca noi suntem buni, atunci si Dumnezeu va spune "FIE CUM CERI"

Unele cereri sunt total nepotrivite, indiferent cat de buna e intentia din spatele ei. Sa ne amintim de Petru cand a urcat pe munte si in acel moment Dumnezeu a coborat in toata splendoarea Sa peste Isus, iar langa El era Moise  si Ilie.
Ce splendoare .....!!!
Petru hipnotizat de acel moment, vine cu o propunere, "sa construim trei colibe ".Ce era asa rau sa iti doresti sa ramai  in aceasta glorie a lui Dumnezeu ???
" A venit un nor şi i-a acoperit cu umbra lui", practic a intrerupt acest moment minunat iar cererea lui Petru a ramas fara raspuns.Desi buna....cererea lui Petru a fost nepotrivita !
Daca  ucenicii au fost in stare sa faca cereri imature si egoiste, credeti ca noi nu suntem in stare de asa ceva.....??? Oh... eu cred ca da  !
De-aceea si raspunsul NU vine, pentru ca ne iubeste si ne da ce este bun.
NU INCA..alt raspuns care nu ne place.
Mi-amintesc, mica fiind  intrebam de multe ori eu cand voi putea sa am cutare sau cutare lucru....si primeam raspunsul....NU INCA, trebuie sa mai cresti.Era... parca mai rau ca raspunsul NU.Cam tot asa suntem si in viata spirituala, nerabdatori si vrem ca in momentul in care ne-am ridicat de pe genunchi, problema sa fie si rezolvata.
Dar Dumnezeu are un raspuns pentru noi...NU INCA !
Mai sunt doua posibile raspunsuri din partea lui Dumnezeu....dar deocamdata raspunsul la rugaciunea mea...a fost NU....sau NU INCA !
Eu continui sa ma rog...poate ca va trebui sa CRESC (bineinteles in credinta) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu