Versetul zilei

18 iulie 2012

...dar eu imi voi inalta privirea....!

   Cand am de lucru la birou...sunt fericita ca trece timpul mai repede pana la terminarea programului.
   Cand nu am ...ma bucur ca mai pot citi cate ceva....si se pare ca azi e o zi mai lejera din acest punct de vedere.Asa ca...m-am pus si am citit cate ceva.Citind, mi-am amintit de acel verset din Matei 17: 20: Adevărat vă spun că, dacă aţi avea credinţă cât un grăunte de muştar, aţi zice muntelui acestuia: „Mută-te de aici acolo”, şi s-ar muta; nimic nu v-ar fi cu neputinţă.
Atat de mult ar putea lucra Dumnezeu prin noi...dar din pacate nu ii dam voie...si aici ma refer strict la persoana mea.De-atatea ori am privit mai mult la neputintele mele, in loc sa privesc la puterea lui Dumnezeu.Sub  nici o forma Dumnezeu nu lucreaza daca noi nu ne lasam abandonati  pe deplin.
"Muntele" este sensul figurativ in acest verset."Muntii" din viata noastra pot fi obstacolele care apar in fiecare zi, boala, incercarea, ispita,etc...dar indiferent cat de mare este obstacolul, rugaciunea facuta cu credinta penetreaza zidul indiferent cat ar fi gros.
Stau si privesc in urma ....si de-atatea ori rugaciunea mea a fost stopata sau mai bine zis a fost fara raspuns, din cauza ca priveam la slabiciunea, la incapacitatea mea in loc sa privesc la capacitatea lui Dumnezeu.
Atunci cand privesc la maretia Lui, la puterea Lui, atunci va dispare si teama din interiorul meu....aceea teama ca problema mea nu va putea fi rezolvata.Doar El poate sa alunge acest "munte".
Pe masura ce reusim sa inlaturam orice obstacol, pe masura ce umblam cu El....credinta noastra va creste neincetat, si Dumnezeu va face sa rodim.Si vom da roade bogate nu pentru ceea ce suntem noi, ci pentru ceea ce este Domnul Isus.
"Cei ce te văd se uită ţintă miraţi la tine, te privesc cu luare aminte şi zic: „Acesta este omul care făcea să se cutremure pământul şi zguduia împărăţiile" Isaia 14:16

"Doamne indiferent cat de inalti sunt muntii din viata mea.....stiu ca la Cuvantul Tau totul a luat fiinta, de-aceea ajuta-ma sa privesc la credinciosia Ta, la puterea Ta, nicidecum la neputinta mea

Va doresc o zi binecuvantata, mai multa credinta, pentru ca doar atunci veti putea inaltura muntii din viata voastra !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu