Versetul zilei

30 iulie 2012

Ascultarea de Domnul, face mai mult ca jertfele !

"Să ne apropiem, dar, cu deplină încredere de scaunul harului, ca să căpătăm îndurare şi să găsim har, pentru ca să fim ajutaţi la vreme de nevoie."
Evrei 4:16
Ce mare HAR sa poti  avea trecere inaintea unui Dumnezeu Atotputernic!
Ce mare Har sa avem  acces la tronul Sau?
Ma uitam ieri la tv si vedeam in multe sectii de votare, multe persoane asteptand la coada pentru a-si  exprima dorinta pe un buletin de vot.Acest vot  iti putea oferi o viata mai buna sau una mai rea...dar nu iti putea oferi un loc in  Imparatia lui Dumnezeu.Sperand la o viata mai buna....altii au asteptat ore in sir la coada...

Ni se ofera o viata vesnica si infinit mai buna, comparativ cu cea de pamant. Nu  exista ritualuri, nu exista ore stabilite...de la....pana la..., nu exista o mijlocire din partea cuiva, nu exista nimic, si asta fara a  astepta sa ne vina randul. Atata HAR...sa poti  sta inaintea lui Dumnezeu, ORICAND, ORIUNDE si indiferent de circumstante, "să ne apropiem, dar, cu deplină încredere de scaunul harului...." Aici nu este specificat nimic...nici ora , nici locul, etc...ci doar sa ne apropiem.
Dar oare  suntem preocupati de acest lucru...? Suntem procupati  sa cautam sa ne apropiem in fiecare zi de EL tot mai mult?
Ce este interesant ...si am stat si m-am gandit de foarte multe ori..."Dumnezeu, care este Dumnezeu in cer si pe pamant, si care in mod normal ar trebui sa aibe timpul  programat pentru fiecare...eventual sa aibe un program in care sa ne inscriem in audienta... totusi...EL isi face timp de fiecare data sa ne asculte", rusinos este ca noi, nu ne facem  timp sa il ascultam de fiecare data. 
Suntem mult prea ocupati !!! 
Dorim sa fim ascultati, sa fim ajutati...dar ascultare din partea noastra....poate mai tarziu ....
Si culmea...mai avem pretentii ca Domnul sa ne vorbeasca.
El vorbeste....dar oare noi  Ii auzim vocea? Ma intreba cineva, nu demult....mirat..."cum ti-a vorbit Dumnezeu?"
Atunci cand vrei sa stai in ascultare de EL, si  relatia ta cu El este intr-o foarte buna comunicare, si-i ceri sa faca acest lucru, El chiar iti vorbeste. Atunci cand iti spune:" Eu n-am sa te las cu nici un chip",apar in viata noastra persoane de care Dumnezeu se foloseste ca sa-ti  arate acest lucru, si se foloseste de oameni la timpul potrivit. Imi amintesc ca ...in urma cu doi ani si ceva am trecut printr-o experienta extraordinara in care stiu CLAR ca numai minunea lui Dumnezeu a putut face acest lucru.Desi in dimineata aceea am avut un vis in care m-a instintat Dumnezeu exact cum va lucra..sincer credinta  mea a fost atat de mica...incat am avut nebunia sa cred ca e doar un vis. Un vis care la cateva ore s-a confirmat si ce este mai minunat, ca persoana prin care Dumnezeu a hotarat sa imi vorbeasca si sa lucreze...a folosit exact aceleasi cuvinte pe care eu le-am auzit in vis.In aceea zi sora-mea era la mine si trezindu-ma dimineata i-am povestit visul, fara sa stiu ce va urma....m-a  ascultat...si m-a calmat cumva spunandu-mi ca...ma intelege de ce am avut visul...sunt preocupata tare mult de acesta problema...care era aproape fara rezolvare pentru mine....cu-atat mai mult ca era un termen si se apropia de final.Si totusi.....pentru mine era ceva imposibil...DAR NU SI PENTRU DUMNEZEU !
DA, Dumnezeu vorbeste, ne calauzeste, ne mustra, ne mangaie.....dar trebuie sa fim pregatiti sa ascultam TOT ceea ce vrea sa ne spuna.
 Iti vorbeste  tot prin oameni, iti da vedenii si vise, si nu in ultimul rand te calauzeste prin Duhul Sfant..Duhul care face parte din Trinitate.
Duhul Sfant nu este ceva de domeniul trecutului cum suntem tentati noi sa credem, Duhul Sfant lucreaza si azi cu putere, si-i dau Slava Domnului ca lucreaza intr-un chip minunat, poate de unii neinteles.
Dar ce mai conteaza parerea multora......cand stiu experientele prin care trec zi de zi cu Dumnezeu !!!!
Stiu un singur lucru...ca destinul meu l-am  hotarat  prin modul in care am ales sa  raspund la calauzirea lui Dumnezeu !
Iti poti hotari si tu destinul lasandu-l pe Dumnezeu sa te transforme, sa te prelucreze in atelierul LUI, iar mai apoi sa ii accepti calauzirea  prin Duhul Sfant care va  face lucruri si  lucrari miraculoase.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu