Versetul zilei

30 iunie 2012

Guy Penrod - Yes I Know

Rar se intampla sa pun doua postari  una dupa alta si astea sa fie cantece.Dar am ascultat adineauri  o melodie veche  ce o cantam in biserica de cand eram copil, si azi...dupa atatia ani a ramas aceeasi melodie  indragita si cu un impact deosebit pentru viata mea, pemtru ca  intr-adevar stiu ca "sangele Lui sfant m-a curatit de TOATE  pacatele mele". 
Doar la Golgota am gasit  vindecare si  eliberare si Ii multumesc ca azi sunt un om liber.
LIBER IN HRISTOS !!!

Voi pierduţi cu sarcini grele
Sub osândă şi păcat,
La Isus e mântuirea – 
Şi pe mine m-a salvat!

Refren: /: Da eu ştiu, da, eu ştiu,
Sângele Lui spală orişice păcat. :/

El a spus că niciodată
Nu ne lasă părăsiţi;
Poate Iadul să se zbată,
Stăm cu Domnul neclintiţi.

Celui slab îi dă tărie,
Face drum prin vijelii,
Toarna rauri în pustie,
Schimbă noaptea-n zori de zi.

In ispita sta aproape
Ajutorul sa ni-l dea.
Domnul poate sa ne scape
Bratul Lui nu va cadea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu