Versetul zilei

7 iunie 2012

Evanghelic - Nu sunt in stare sa-nteleg

Ascultand radio Filadelfia la birou, am ascultat acum o  cantare superba....in special  cuvintele deosebite pe care poetul le-a compus.

Nu sunt in stare sa'nteleg
Al Dumnezeului plan drept
Dar stiu ca sus la drepta Lui
Sta Isus Salvatorul
Il cred pe El si'al Sau cuvant
Cristos muri sa fiu eu sfant
Vreau inima sa'I daruiesc
Lui Isus Salvatorul


El si'a lasat al Sau loc sfant
Sa vina aici jos pe pamant
Raspunsu'i simplu l'am gasit
In Isus Salvatorul

El este viu, El m'a iubit
De'a pururi Stanca mea va fi
Domnul a fost, Domnul va fi
Domnul meu vesnic va domni

Traind murind as vrea spun
De Dumnezeul sfant si bun
Cel ce traieste'n vesnicii
Murii  sa ma salveze.
El si'a lasat al Sau loc sfant
Sa vina aici jos pe pamant
Raspunsu'i simplu l'am gasit
In Isus Salvatorul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu