Versetul zilei

16 mai 2012

Increzatoare in Domnul !

          Învaţă-mă să am înţelegere şi pricepere, căci cred în poruncile Tale. Ps.119:66
Fiecare  anotimp are frumusetea lui.Chiar daca este primavara si in mod normal ar fi trebuit sa avem parte de soare,sunt deja cateva zile bune, de cand  ploua mocaneste de parca ar fi toamna.Dar cum am invatat sa ma adaptez  in orice situatie....deja devine placut.
Placut ca ...in aceste momente parca ai mai mult timp pentru a-ti face o analiza a drumului pe care il parcurgi, o analiza a vietii pe care o duci, o analiza a situatiilor prin care treci si nu in ultimul rand  o analiza a oamenilor care ii ai sau i-ai avut in jurul tau ....de-aceea iubesc aceste momente.
Azi trezindu-ma mai devreme, am avut un timp  minunat de dimineata in care am putut sa meditez si sa admir  tot ceea ce ma inconjoara, sa imi amintesc toate binecuvantarile primite in ultima saptamana..si nu sunt putine la numar... si totul  imi confirma ca DUMNEZEU ma iubeste enorm.
Si pentru ca ma iubeste enorm.....si ma vrea cu gelozie doar pentru EL, m-a ajutat sa ma debarasez de tot ceea nu a fost dupa voia Sa, sa inteleg multe lucruri care pe moment nu le-am inteles si pentru moment pareau fara o logica.
Dar  cum Dumnezeu  nu ne lasa niciodata "in  ceata"....cu atat mai mult daca cerem sa ne  si descopere lucrurile pe care nu le intelegem, tot  astfel am facut si eu. Ii multumesc ca mi-a descoperit multe lucruri ,mi-a deschis ochii sa inteleg unele situatii, dar si mai mult m-a  facut sa inteleg planul Lui cu privire la mine.
Un lucru este cert: daca vrei ca sa  traiesti o viata dupa voia LUI s-ar putea sa nu placi celor din jur, dar asta prea putin conteaza si cred ca e ultimul lucru care ar trebuie sa ne preocupe.Preocuparea noastra trebuie sa fie una singura: SA  FIM PLACUTI  INAINTEA LUI !
Daca vrei sa auzi vocea lui Dumnezeu si daca vrei ca Voia Sa sa se faca in viata ta, trebuie sa te lasi la dispozitia Lui, chiar daca uneori  esti de neinteles pentru cei din jur si poate chiar de tine insuti....tu sa mergi increzator "pe Mana LUI" , si-atunci binecuvantarile Sale nu vor intarzia sa apara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu