Versetul zilei

31 mai 2012

Adevar sau sentiment?

Omul a fost inzestrat cu o multime de sentimente , de emotii..... sentimente care sunt frumoase ...dar nu intotdeauna ne putem lasa condusi doar de ele.Cum ar fi viata noastra  fara sentimente...? 
Sa nu razi, sa nu plangi, sa nu iubesti......ciudat asa-i?
Eu una nu as putea  sa-mi imaginez o viata in care sa nu rad....dar nici nu as putea sa-mi imaginez viata fara lacrimi.
Toate isi au vremea lor!!!
Cum ar fi sa mergi la o nunta si sa nu zambesti...sau cum ar fi sa mergi la o inmormantare si sa nu ai lacrimi...?
Oricat de mult ai vrea sa te lasi condus de sentimente...nu poti intodeauna sa te bizui pe ele, mai ales atunci cand  vrei sa fii corect si moral. Inaintea sentimentelor trebuie sa primeze adevarul si bine este sa ne lasam intotdeauna condusi de Cuvantul lui Dumnezeu .Niciodata sentimentul nostru nu poate inlocui credinta !
Este acelasi lucru ca si cu cele doua firi care exista in orice om.Una este firea pamanteasca, de care nu scapam  decat  in pragul mortii, si una este firea noastra spirituala care este condusa de Duhul Sfant.Impotriva firii pamantesti trebuie sa luptam in fiecare zi.
Intotdeauna avem doua optiuni depinde de noi  ce alegem si de cine ne lasam condusi.

Cand sentimentul tau iti spune:
"Sant un pacatos care nu mai are iertare"
Adevarul din  Cuvantul lui Dumnezeu spune:
"Suntem justificati prin credinta" Romani 5:1
Cand sentimentul tau iti spune:
"E prea mult, nu mai pot face fata problemelor, incercarilor si ispitelor"
Adevarul din  Cuvantul lui Dumnezeu spune:
"Pot totul in Hristos care ma intareste" Filipeni 4:13
Cand sentimentele tale iti spun:
"Astazi sunt singur si mi-e teama"
Adevarul din  Cuvantul lui Dumnezeu spune:
"Eu nu am sa te las" Evrei 13:5
Pe cine lasi sa iti conduca viata....sentimentul sau adevarul?





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu