Versetul zilei

16 aprilie 2012

PUTEREA INVIERII !

   An de an sarbatorim Invierea Domnului Isus in acelasi mod.Unii inconjurati  de mese bogate si cufundati in traditii, altii incercand sa retraim acele momente de la Calvar,iar altii poate nepasatori fata de acest eveniment  lasa sa treaca  aceste zile ca oricare altele. Ceea ce am vazut si este foarte interesant, ca in noaptea invierii cu mic cu mare, toata lumea a fost preocupata de acest eveniment. 
Nu-i rau deloc,dar ramane o intrebare ...?
    Cati incercam sa ramanem cu inima intreaga si dedicata  langa CEL INVIAT ?  Ne-am dedicat doar o noapte...sau o viata? A-i  fi dedicat nu doar la nivel declarativ, ci dedicat prin modul de viata pe care il aratam celor din jur.
   Este asa frumos sa putem proclama VICTORIA lui ISUS,dar si mai frumos este sa o putem proclama zi de zi prin viata pe care o traim. O  zi dedicata doar invierii, nu schimba cu nimic destinul nostru.Daca aceasta Inviere nu a transformat viata noastra si ramanem la aceleasi obiceiuri si la aceleasi fapte care nu ii aduc cinste CELUI INVIAT, nu facem altceva decat continuam rastignirea LUI in continuare.
  Viata transformata  arata puterea Invierii in  noi. Imi doresc sa nu ramana proclamata Invierea LUI doar de pe buze, ci  sa o aratam zi de zi celor din jur. Sa lasam aceasta putere sa ne transforme in totalitate, de la cel mai mare defect al nostru si pana la cel mai marunt lucru din viata noastra.
   Ii multumesc   pentru Harul acesta minunat si oportunitatea  pe care o am, de a ma  putea bucura de biruinta pe care a avut-o asupra mortii, biruinta care mi-a  dat  speranta unei vieti vesnice alaturi de EL.
 În casa Tatălui Meu sunt multe locaşuri. Dacă n-ar fi aşa, v-aş fi spus. Eu Mă duc să vă pregătesc un loc. Ioan 14:2

2 comentarii: