Versetul zilei

20 aprilie 2012

La multi ani iubita mea !!!!

   
     "Urmarindu-i atenta, pana nu demult copii, iar mai apoi tineri adolescenti....ne trezim ca ne-au ajuns odraslele din urma"
   Asta pot spune uitandu-ma la copii mei. Copiii sunt  lutul iar mama e olarul.
  Fiecare copil are locul lui in viata parintilor si  dragostea parintilor este egala pentru toti. 
Un loc important in viata mea il are  si cel de-al doilea copil daruit de Dumnezeu, cu-atat mai mult ca este singura fata, ceilalti doi  fiind  baieti. 
   Ce mi-as fi putut dori mai mult .....si fete si baieti !!!
Imi place tare mult sa ii spun fetita mea...desi cand privesc la ea, vad  deja o femeie matura, desi este inca un copil, vad o mama  devotata si iubitoare si vad in ea o sotie credincioasa.
    Ca si mama as fi vrut sa o ocrotesc mult, mai multi ani,sa o vad  crescand sub ochii mei mult timp....doar ca planul nostru nu este si planul Celui de sus.
       Astazi  implineste o varsta atat de frumoasa ....23 de ani !!!!
Stau si ma uit in urma, privesc  la  ea si ii vad devotamentul fata de familia ei, fata de copii,

 fata  de sotul ei, si realizez ca  rolul acesta ii vine ca o manusa. 
    Mi-e dor sa o am in preajma mea mult mai mult, sa stau si sa povestesc cu ea ca doua prietene, cum faceam nu cu mult timp in urma,dar ma gandesc ca acelasi lucru isi doreste si mama  in privinta mea.
   Vreau  sa ii multumesc lui Dumnezeu pentru ca mi-a daruit o fetita atat de gingasa, de iubitoare, de inteligenta, si  as putea spune atatea  lucruri frumoase despre ea,dar nu as vrea sa  par  lipsita de modestie.
   Vreau sa ii multumesc eu ca mama, pentru ca intotdeauna a fost alaturi  de mine in fiecare moment din viata mea, incepand  cu cele mai nesemnificative motive de bucurie si pana la cele mai triste si dureroase momente, atunci cand am ramas singura.
In permanenta  a avut cuvintele cele mai potrivite.
  Il rog pe Dumnezeu sa-i poarte de grija in continuare, atat ei, sotului ei cat si copiilor  pe care Dumnezeu i-a daruit, sa ii dea sanatate si EL sa le  implineasca  nevoile lor....
  ...dar rugamintea cea mai fierbinte este de a-L cunoaste intr-o zi pe ISUS. Sufletul ei  valoreaza enorm si am convingerea ca intr-o zi, la vremea hotarata de EL, vor putea sa spuna atat ei cat si eu,
                            "EU SI CASA MEA VOM SLUJI DOMNULUI !"

"LA MULTI ANI, FETITA MEA"!

4 comentarii:

  1. la multi ani ,sanatate tot binele 'Domnul sa-i calauzeasca si sa-i binecuvanteze viata !

    RăspundețiȘtergere
  2. LA MULȚI ANI! și multă binecuvântare fiicei tale. Domnul să te ajute ca prin sfaturile pe care le dai, și prin exemplul din viața ta, să fii o mamă după voia Sa, atât pentru familia ta, cât și pentru Biserica Sa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Va multumesc mult pentru urari.Fiti binecuvantati cu sanatate din partea Domnului!

    RăspundețiȘtergere