Versetul zilei

28 martie 2012

Faptele mele !

" Dumnezeule, Tu cunoşti nebunia mea, şi greşelile mele nu-Ţi sunt ascunse.Să nu rămână de ruşine, din pricina mea, cei ce nădăjduiesc în Tine, Doamne Dumnezeul oştirilor! Să nu roşească de ruşine, din pricina mea, cei ce Te caută, Dumnezeul lui Israel!"
Psalmii 69: 5-6
Nu multi au acest simt de raspundere ca si David: "Dumnezeule, Tu cunoşti nebunia mea, şi greşelile mele nu-Ţi sunt ascunse".In psalmul 51 vers.2 si 3,David isi marturiseste pacatul si isi cere iertare inaintea lui Dumnezeu.
"Spală-mă cu desăvârşire de nelegiuirea mea şi curăţă-mă de păcatul meu!
Căci îmi cunosc bine fărădelegile, şi păcatul meu stă necurmat înaintea mea."
Dupa toate acestea....David nu s-a gandit doar la el...ci s-a gandit  si la cei care nadajduiau in Acelasi Dumnezeu,si nu vroia ca din pricina pacatului sau,sa ramana de rusine cei care se incred in EL.
Era constient ca  el nu se reprezenta doar pe el...ci  reprezenta in primul rand pe Dumnezeu si apoi pe cei din casa lui.

Ne-am gandit si noi ,ca fiind copiii lui Dumnezeu, noi de fapt  il reprezentam pe Dumnezeu? 
Comportamentul nostru,faptele si tot ceea ce facem nu reprezinta doar caracterul nostru,ci in primul rand  il prezentam pe Dumnezeu celor din jurul nostru.Daca faptele noastre nu sunt vrednice,credem ca ii putem aduce pe cei nematuiti la Dumnezeu ?
De multe ori,indiferent ce descriere i-am face lui Dumnezeu,indiferent cat de mult am incerca sa le vorbim despre sacrificiul pe care l-a facut Domnul Isus pentru noi oamenii...nu ajuta la nimic.
Cel mai mare impact  asupra oamenilor il au faptele mele si modul de viata pe care il am..
Si spun asta dintr-o experienta pe care am avut-o nu demult.Sunt singura la servici  care nu sunt de religie ortodoxa.Lucrez intr-un domeniu unde am zi de zi contact cu  diferiti clienti.Printre clientii mei am si "pocaiti",cel putin asa stim noi cei de la servici.A fost o situatie nu de mult,in care unul dintre  acesti clienti  nu a mai aratat ceea ce trebuia sa arate un crestin.Cand s-a ajuns la aceasta situatie....desi am niste sefi(colegi)foarte ingaduitori...totusi  dupa cateva luni in care au fost zic eu, mai mult decat ingaduitori, mi-au zis la un moment dat:
" spune-mi asa va invata pe voi Dumnezeu la biserica".....(vis-a-vis de problema respectiva, cu clientul)....si credeti-ma pe buna dreptate m-au intrebat...
Asta este ceea ce lasam in urma.....purtarea si faptele noastre sunt marturie !
Se apropie o perioada de evanghelizare la noi la biserica...si am indraznit sa ii chem...
raspunsul a fost sec..."decat pocait ca "X"...mai bine ortodox ca mine!!!!!!"
Noi care ne  numim  crestini......realizam  care este responsabilitatea noastra....????
Nu vorbele noastre frumoase  ii vor aduce la mantuire pe cei dragi ...ci  FAPTELE  !!!!!

Aminteste-ti  INTOTDEAUNA cei trei "R" 
-Respectul pentru altii; 
-Respectul pentru tine; 
-Responsabilitatea in actiunile tale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu