Versetul zilei

29 martie 2012

Ai intrebari...? Dumnezeu iti raspunde !

Cand spui:....."Nu pot sa rezolv problemele..."
Dumnezeu iti spune:" Eu iti calauzesc pasii" Proverbe 3:5-6
Cand spui:....."Este imposibil..."
Dumnezeu iti spune:"Totul e cu putinta" Luca 18:27
Cand spui:....."Ma simt singur..."
Dumnezeu iti spune:"Nu te voi lasa si nu te voi parasi" Evrei 13:5
Cand spui:....."Cand spui nu pot sa fac asta...."
Dumnezeu iti spune:"Toate le poti face"Filipeni 4:13
Cand spui:....."Nu merit iertarea..."
Dumnezeu iti spune:"Te iert"  1 Ioan 1:9
Cand spui:....."Mi-e teama..."
Dumnezeu iti spune:"Nu te teme caci eu sunt cu tine"  Isaia 11:10
Cand spui:....."Sunt foarte obosit.."
Dumnezeu iti spune:"Eu iti voi da odihna" Matei 11:28-30
Cand spui:....."Nimeni nu ma iubeste cu adevarat..."
Dumnezeu iti spune:"Te iubesc !" Ioan 3:16  ; Ioan 13:34
Cand spui:....."Nu stiu cum sa merg mai departe..."
Dumnezeu iti spune:"Iti voi arata calea"   Psalmii 32:8
Cand te intrebi...."Ce cale ma conduce la Dumnezeu...?"
Dumnezeu iti spune: " Fiul meu preaiubit,ISUS HRISTOS" 
1 Timotei 2:5 ; Fapte Ap.4:12;Ioan 3:16
O zi binecuvantata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu