Versetul zilei

29 februarie 2012

Timpul !


Iubesc iarna...dar cu toata dragostea ce i-o port....astept nerabdatoare primavara. Astazi cand m-am trezit si am vazut din nou alb...peste tot....parca simteam ca ma sufoc.Parca e prea mult....prea mult frig,prea multa zapada....si totusi...in zona mea nici nu a fost asa multa zapada,fata de zonele in care a nins atat de mult. 
Curioase  insa, sunt aceste fenomene,unde peste zi sunt +... grade si un soare superb.....iar noaptea ninge...parca traim in tari diferite....adormi intr-o zona ...si peste zi...esti in alta.
Dar asemeni fenomenelor ciudate.....si oamenii au devenit tot asa.
Se face totul mecanic...parca suntem robotizati.
Nu mai avem timp sa simtim pentru cei din jur,nu mai este timp pentru a admira frumosul,nu mai avem timp sa stam cu copiii,nu mai avem timp sa raspundem intrebarilor pe care ni le pun din curiozitate,nu mai avem timp sa le citim o poveste,nu mai avem timp nici macar pentru  noi...dar sa mai avem timp pentru ceilalti...?
In urma cu cativa ani...aveam timp pentru tot....aveam ...si eram si odihniti....acum nu mai avem  timp...si parca suntem tot mai obositi. Aceleasi lucruri se faceau si inainte...la toti exista un servici,copii la scoala...cumparaturi,treburi in casa..si seara mai stateau batrani nostri si la sezatori.

Astazi...multi din tineri poate nici nu cunosc expresia.Trist este ca si acest "putin timp" nu stim sa il administram,sa il exploatam si sa il folosim ..."cu folos".
Imi place expresia lui Dostoevski:"eu nu imi pot imagina un moment in care sa nu am ce face"

Sa fac...dar ceea ce fac  sa fie de folos celor din jur !!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu