Versetul zilei

9 ianuarie 2012

Regula lui Dumnezeu !

  In sfarsit dupa o vacanta  binevenita...m-am intors la munca.Pe de-o parte mai vroiam sa stau acasa,aveam mai mult timp liber ..sa citesc ,sa scriu,sa comunic cu cei dragi...dar stiu ca toate lucrurile bune se sfarsesc repede,si as fi chiar nesincera daca nu as recunoaste ca mi-am dorit sa incep si munca. Aici ma asteptau colegii mei cu care sunt aproape 9 ore pe zi,motiv pentru care am ajuns sa simtim ca fratii si chiar daca ei au inceput cu o saptamana mai devreme ,mie mi-au dat acest favor  de o vacanta mai prelungita...si le multumesc!
   Suntem impreuna si la bine si la rau !

Desi timpul la birou nu mi-a permis nici sa scriu,nici sa citesc...am ajuns acasa si mi-am amintit o parte din subiectul de la studiul biblic de ieri: "a trai prin credinta".
Avem oare suficienta credinta  incat sa traim prin ea...?
 Toma,si de-altfel si noi ca Toma,ca sa credem trebuie prima data sa vedem,sa pipaim,sa simtim.Dar oare asa ne invata Scriptura?
  Credinta vine in urma auzirii,iar auzirea vine prin Cuvantul lui Hristos " Romani 10:17
Ma intreb oare de ce unor oameni le este tot mai greu sa il creada pe Dumnezeu pe cuvant ?
De ce nu credem ca Domnul Isus va reveni?
De ce nu credem ca va exista o judecata pentru tot ceea ce facem?
Sunt atatea lucruri aici pe pamant pe care nu le-am vazut niciodata ...si totusi credem.
Multi dintre noi poate nu am vazut Australia sau America..dar nu cred ca ne impiedica ceva sa credem 
ca...NU exista.
Eu nu l-am vazut pe Stefan cel Mare...si totusi cred ca el a existat.
..si atunci de ce nu as crede si ceea ce imi spune Biblia?
"Daca vei crede,vei vedea slava lui Dumnezeu"...ne spune  ap. Ioan.
Regula oamenilor-daca vad,o sa cred !
Regula lui Dumnezeu-crede si vei vedea !
Care regula o aplici in viata ta ?
 O seara binecuvantata !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu