Versetul zilei

7 ianuarie 2012

Fiti binecuvantati !

   Astazi trezindu-ma in miscarile scurte dar destul de brutale ale unui cutremur care s-a facut simtit la noi in Timisoara in jurul orei 7.30,am inceput sa citesc cate ceva. 
   Initial am zis ca o sa scriu ceva pe blog...numai ca,ceea ce am citit mi-a placut atat de mult incat am hotarat sa nu scriu,ci doar sa va indemn sa cititi si dumneavoastra un editorial care pe mine m-a facut sa inteleg pretul platit.
Un articol pe care vi-l recomand tuturor iar pe mine personal,m-a facut sa constientizez mai mult ca oricand si sa inteleg ce inseamna dragostea cu adevarat.
  Toti stim ca Isus a fost dat ca jertfa pentru noi,numai ca nu apreciem acest lucru suficient.Dar pentru a intelege mai bine acest lucru va recomand sa accesati acest blog: http://casaeterna.blogspot.com/
  Va doresc o zi binecuvantata tuturor !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu