Versetul zilei

6 ianuarie 2012

Dumnezeu este peste tot!

   Desi  sunt inca in vacanta de sarbatori...nu stiu cum se face,ca...si sa vreau sa dorm mai mult ...nu pot.De trei zile la rand...imi dau desteptarea,sunand la interfon...si culmea...ma gaseste doar pe mine sa raspund.....ba cei de la calor(apa)..ba cei de la gaz...vin sa faca citirile de consum....dar le multumesc...pentru ca asa pot sa imi citesc in liniste lectura de dimineata.
   Astazi citeam despre un om foarte bogat care locuia in Londra. Cu multi ani  in urma ,acolo bantuia ciuma.De frica acestei boli,si-a strans tot ce era necesar si  s-a hotarat sa plece la mosia sa de la tara...care era departe de Londra.Inainte de a pleca,in aceea zi,a mai intrat in casa odata sa isi arunce o ultima privire si sa verifice daca nu a uitat ceva.Intrand in casa,a auzit o discutie intre doi slujirori ai sai,dintre care unul era negru.
Acest slujitor  de culoare neagra il intreba pe celalat: Dumnezeul stapanului meu,nu locuieste si in oras...? Stapanul pleaca  ca este ciuma...dar EL nu locuieste in oras...?
   La auzul acestor cuvinte,acel om bogat s-a rusinat de necredinta sa,si datorita acestor cuvinte s-a hotarat sa ramana  in tara sa.Si-a cerut iertare Domnului pentru necredinta sa si Dumnezeu si-a aratat puterea...CIUMA NU L-A ATINS,desi ingrijise un batran bolnav de ciuma.

   In Psalmii 62 vers.1:Numai in Dumnezeu se increde sufletul:de la El imi vine ajutorul !
Oare chiar ne incredem pe deplin in El...?
   De cate ori coplesiti de probleme ,de neajunsuri in loc sa cerem ajutorul lui Dumnezeu il cautam singuri...?
De multe ori preferam sa ne punem chiar si ultimele sperante  in noi sau in oameni...? Cu toate astea,niciodata nu imi amintesc sa ma fi scos din vreun necaz vreun om...sau sa fi iesit eu prin puterile mele.
   Alergam poate si noi ca acel om bogat in alta parte de frica problemelor care sunt aici in locul care ne aflam...dar oare Dumnezeul nostru in care ne incredem,nu este prezent chiar si in mijlocul problemelor,in mijlocul incercarilor?
  In Dumnezeu mi se increde sufletul....!
Daca sufletul tau se increde in EL,atunci indiferent de situatia prin care treci,cauta-l si striga dupa ajutorul LUI.Te poate ajuta si este gata sa iti ofere sprijinul LUI,doar sa il cauti.

Un comentariu:

  1. E bine sa ne amintim mereu acest lucru, de cateori pare sa ne cuprinda ingrijorarea!

    RăspundețiȘtergere