Versetul zilei

25 ianuarie 2012

Daca....???

   Cum ar fi viata noastra in aceasta zi:

…daca,Dumnezeu nu si-ar face timp sa ne binecuvinteze astazi... deoarece noi nu ne-am facut timp sa-i multumim ieri?
…daca, nu am mai vedea inflorind nici o floare deoarece noi am murmurat atunci cand Dumnezeu a trimis ploaie?
…daca,Dumnezeu ne-ar lua maine toate cartile sacre, deoarece noi nu le-am citit azi?
…daca,Dumnezeu nu ne-ar mai trimite nici un mesaj deoarece noi nu Il ascultam intotdeauna?
…daca,Dumnezeu nu ar mai fi trimis pe Fiul Sau, deoarece noi credem ca putem plati pretul pacatului nostru?
....daca ne-ar lua Dumnezeu bucuria din inima noastra...deorece  aproape in fiecare zi gasim un motiv si suntem  nemultumiti?
…daca,Dumnezeu nu ne-ar mai iubi...deoarece noi nu-i iubim pe cei din jurul nostru?
…daca,Dumnezeu nu ne-ar auzi pe noi azi deoarece noi nu L-am ascultat pe El ieri?
…daca,Dumnezeu ar raspunde rugaciunilor noastre asa cum ii raspundem noi Lui atunci cand El ne cheama in lucrarea Sa?
…daca,Dumnezeu ne-ar indeplini dorintele tot  asa  cum suntem si  noi de dispusi de a trai pentru El?
DACA.........???????



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu