Versetul zilei

1 decembrie 2011

"LA MULTI ANI,Romania ! "

    Astazi ca tot romanul,am avut parte  si eu de liber de la servici.Profitand ca acest liber a fost spre sfarsitul saptamanii....am prelungit cu liber si ziua de vinieri,si uite asa ....am facut sa fie un weekend mai lung.Si daca tot este mai lung,bineinteles am reusit sa evadez din viata cotidiana si am plecat sa iau o gura de aer de munte.
   Am avut parte de un drum cu de toate.....polei ,ceata,etc.Si cum am o problema cu adaptarea vitezei,va marturisesc ca tare greu mi-a fost sa  conduc in conditii de iarna.Sincer...mi-a fost umpic teama vazand ca drumul  era asemeni unui patinoar ,in lumina farurilor....dar daca tot am plecat....nu sunt genul sa dau inapoi,si Slava Domnului m-am descurcat perfect..bineinteles ocrotita de CEL de SUS.Surprinsa...dar in bine, am fost sa vad ca totusi s-au mai pus drumurile la punct.Mai sunt portiuni unde se mai lucreaza...cate ceva....dar acolo unde s-a terminat....aveam impresia ca sunt pe autostrada..si asta m-a bucurat tare mult.Am scapat de polei..dar ceata  groasa mi-a dat mari batai de cap....dar si aici Mana Domnului m-a ocrotit.Ajunsa la destinatie in cateva ore....spre seara am avut placerea  sa vad cum ninge .
Peisajul  era superb....dar din pacate nu a tinut mult.
   Multumesc celor care m-ati purtat in rugaciuni si mi-ati urat calatorie placuta.


   Doresc tuturor romanilor de pretutindeni:"LA MULTI ANI  si  DUMNEZEU SA BINECUVINTEZE TARA NOASTRA !"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu