Versetul zilei

4 noiembrie 2011

E toamna...????




    Toamna are frumusetea ei aparte, desi este un anotimp care poate multora nu ne place.Sunt nascuta toamna..dar am momente cand ma cuprinde nostalgia  zilelor de vara.Am momente cand mi-e dor de cadura razelor de soare,de mirosul florilor,de toate lucrurile care  imi redau pofta de viata.


     ....sau numai eu am momente din astea....???
 Natura si  parca tot ce este  imprejurul nostru,devine dintr-o data  atat de trista.Toate aceste fenomene par sa influenteze si starea noastra sufleteasca.Dintr-o data ...unde pana mai ieri eram plini de viata ,cu chef de plimbare  si de facut atatea lucruri...deodata melancolia si tristetea a pus stapanire pe multi dintre noi. Daca stam si privim din punct de vedere material,tot acum este anotimpul in care  bogatiile  noastre se inmultesc.
Hambarele sunt pline,camarile sunt umplute cu rezerve pentru iarna,poate si in congelatoare sunt diverse  pungi,pungulite  cu tot felul de bunatati ,si gospodinele stiu mai bine acest lucru.Logic..avem mii de motive de bucurie....
   E vremea proviziilor !
Aduna-ti cu grija  toate amintirile  frumoase din timpul verii si ascunde-le bine  de melancolia toamnei.Ascunde-le in camara inimii tale ,poate mai tarziu iti vei gasi  alinarea in ele .
  E vremea proviziilor !
Umpleti sufletul cu caldura sufleteasca ,cu bunatate ,cu rabdare,cu DRAGOSTE...si raspandeste-le in jurul tau.Sunt multi  care poate  au nevoie de o mangaiere,poate au nevoie de un cuvant de incurajare, poate au nevoie sa simta ca cineva le este alaturi ,si orice gest marunt ,lipsit de insemnatate pentru noi ....poate ridica o inima zdrobita.
Chiar daca afara este frig...lasa-ti sufletul deschis sa patrunda caldura sufleteasca de care ai nevoie.
   Ai nevoie tu .....pentru ca si altii au nevoie de tine !!!!
   De ce tu...?
     ....pentru ca TU intotdeauna ai fost puternic !!!

    O zi minunata de toamna !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu