Versetul zilei

17 octombrie 2011

Prietenia adevarata !

   Cred ca multi cunoastem istoria  celor doi prieteni care  au luptat impreuna pe acelasi camp de lupta. Imi amintesc,ca am citit-o cu mult timp in urma. Astazi am recitit-o din nou...dar de data asta am inteles mult mai mult.
   Cei doi prieteni au fost nedespartiti  de mici si destinul i-a trimis si in  primul razboi mondial sa lupte impreuna.Din nefericire unul dintre ei a cazut ranit  pe campul de lupta si nu mai putea fi salvat pentru ca intreaga zona era supusa tirurilor de gloante. Prietenul lui  ceru voie ofiterului sa mearga sa il ajute...dar acesta i-a interzis, deoarece riscul era imens de a-si pierde viata.Intr-un moment de neatentie,acesta a luat-o la fuga si prin suieratul goantelor acesta a alergat sa ii dea o mana de ajutor.
   Nu dupa mult timp ,s-a reintors cu prietenul lui mort si el grav ranit....
Ofiterul suparat i-a spus:
-Ce rost avea sa mergi dupa el sa iti risti viata....?
Nu s-a meritat !!!!
-Ba da,domnule ofiter,s-a meritat ! Cand am ajuns acolo ultimele lui cuvinte pe care mi le-a spus stiti care au fost?  "Stiam ca ai sa vii,Jim" ....

    In vremurile noastre asemenea prietenii sunt rare....daca nu,chiar inexistente!
    Care prieten ar fi in stare sa isi dea viata  pentru noi ????
Niciunul  !!!!!!
 
   Dar cunosc un singur prieten adevarat,un prieten care si-a dat viata pentru mine ,dar si pentru tine...numele lui este ISUS !!!
  Oare nu merita sa ne dedicam si noi viata pentru El....nu merita sa ii dam toata dragostea noastra?

"Nu este dragoste mai mare decat sa isi dea cineva  viata pentru prietenii sai. Voi sunteti prietenii Mei ,daca  faceti ce va poruncesc Eu"
Ioan 15:13-14
    Este ISUS prietenul tau ?

      Va doresc o saptamana binecuvantata si in continuare sa aveti o zi excelenta !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu