Versetul zilei

24 octombrie 2011

Nesiguranta !

   Cand era mic  baietelul meu ,imi amintesc ca vroia sa il invat sa mearga cu bicicleta cu doua roti. Totul era bine si frumos...mergea atat de bine,dar numai cat  mergeam si eu cu mana pe bicicleta in spatele lui. Bineinteles,pentru a invata sa mearga singur mai luam mana de pe bicicleta...si mergea...dar in momentul cand sesiza ca este singur si mana mea nu mai este pe bicicleta...incepea sa mearga in zig-zag si in cateva secunde era jos.
   Ma intrebam de multe ori de ce...????
   Nu faceam mare lucru doar tineam mana pe bicicleta...???
 Sunt convinsa ca  mana mea ii dadea siguranta !!!!
Luand mana ......aparea NESIGURANTA !!!!

Din fire omul este fara Dumnezeu in inima lui.
"Aduceti-va aminte ca in vremea aceea erati fara Hristos...straini de legamintele fagaduintei,fara nadejde si fara Dumnezeu in lume"  Efeseni 2 :12
...deci ,de aici este nesiguranta in inima omului...!!!!
   Fara  Dumnezeu,  mergi...fara sa ai o destinatie,mergi bajbaind ca intr-un tunel fara lumina.

 Vrei sa ai siguranta in calatoria ta...? Pune-ti increderea in El si lasa-l sa puna Mana Lui peste viata ta.
Lasa-l sa te conduca si vei vedea ca nu vei mai merge bajbaind, calatoria ta va avea  o directie si viata ta va capata un sens .

           O seara minunata !!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu