Versetul zilei

12 septembrie 2011

Zambiti va rog ...


     ATENTIE PESCARI !

   Patru oameni casatoriti merg la pescuit. Cam dupa vreun ceas se putea asculta urmatoarea conversatie:
- Nici nu va‘nchipuiti ce a trebuit sa fac sa pot veni la pescuit! Am promis ca in urmatorul sfarsit de saptamana voi zugravi toata casa.
- Nici pe mine nu m-a lasat sa vin pana n-am promis ca voi schimba toata gresia in jurul piscinei.
- Voi va plangeti pentru niste fleacuri. Eu a trebuit sa promit ca voi reforma bucataria inclusiv schimbarea aparaturii electrodomestice.
Si asa au continuat sa pescuiasca pana cand si-au dat seama ca cel de al patrulea nu zisese nimic.
- Hei, tu, doar nu vrei sa ne faci sa credem ca n-a trebuit sa promiti nimic!
- Eu am pus desteptatorul sa sune la 4.30 AM, si cand a sunat, m-am apropiat de sotia mea,am luat-o in brate si i-am susurat la ureche:"iubit-o...dormi...te trezesti sau plec la pescuit?"
Si ea mi-a raspuns: "Sa te imbraci bine!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu