Versetul zilei

8 septembrie 2011

Un vis spulberat !!!

Am atatea lucruri neimpartasite...
Am atatea intrebari fara raspuns....
Am atatea dorinte si vise neimplinite ...
Am atatea lacrimi ce curg..
Mi-as fi dorit sa ramanem alaturi
La bine si greu ne-ncetat
Mi-as fi dorit sa-mpartim bucuria
Ti-ai fi dorit...mi-as fi dorit....

Mi-as fi dorit sa pot  sa-ti urez "LA MULTI ANI" in miez de noapte ..asa cum am facut-o de fiecare data...mi-as fi dorit sa te simt aproape si sa iti spun cat te iubesc....mi-as fi dorit sa te vad despachetand cu atat bucurie cadoul primit.....dar....din pacate...raman doar dorintele...
Chiar daca anii trec si  timpul  zboara....amintirea ta este aceeasi ..la fel de vie ca intotdeauna si dragostea mea va ramane pentru tine  aceeasi.
Stiu ca viata isi are cursul ei....stiu ca mi-ai spus sa fiu fericita...stiu  tot ce ti-ai fi dorit pentru mine...dar nu stii un singur lucru.....NU STII CAT DE GREU IMI ESTE FARA TINE.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu