Versetul zilei

24 septembrie 2011

Trăiește azi !

   Creează-ţi un vis, agaţă-te de el, nu îl lăsa să se spulbere! Îndeplineşte-l şi te vei simţi împlinit. Nu încerca să trăieşti fără să visezi,!
   Nu trăi din amintiri pentru că riscul este să  cazi în capcanele vieţii şi să  nu mai reuşești să mai scapi.
   Continuă să visezi... asta te poate ţine în viaţă! 
 Trăiește astăzi ca și cum ar fi ultima ta zi. Fă-ţi timp să te relaxezi, fă-ţi timp să zâmbeşti, fă-ţi timp să plângi, fă-ţi timp să iubeşti... 
  Fă-ţi timp pentru sufletul tău! Nu-l lăsa să se piardă printre miile de suflete care lasă să treacă viata pe lângă ei.Fiecare zi din viața noastră este o zi dăruită de Dumnezeu și trăim doar prin mila LUI.
  Trăim doar prin HAR !
  Chiar dacă nu știm ce va fi în clipa următoare,cu toate astea mergem înainte ....
De ce..?
  Pentru că trebuie să trăim prin credință !
            
                         O zi minunată !!!

2 comentarii:

  1. ...doua curcubee.
    a fost o zi cand am vazut si eu o astfel de imagine.
    Nu stiam cum sa interpretez ,,minunea''
    Deodata s-a facut lumina in inima mea . este semnul legamantului dintre Dumnezeu si oameni.
    De ce de doua ori .
    Mi-am amintit de o evanghelie in care Domnul spune ,,adevarat va spun''
    Uneori El spune ,,adevarat ,adevarat ''!
    alese binecuvanrari de la Domnul.

    RăspundețiȘtergere
  2. DA...rareori se intampla sa vedem astfel de minuni. Sunt minunate aceste cuvinte si aceste promisiuni din partea LUI. Multa pace !

    RăspundețiȘtergere