Versetul zilei

9 august 2011

Sa stii sa-l simti pe Dumnezeu !



   Am o placere deosebita ...dimineata cand ma trezesc sa imi gasesc mesaje pe mess...bineinteles mesaje care ma zidesc.E un mod prin care Dumnezeu ne vorbeste.
Si acest mesaj...l-am gasit la prima ora...si ii multumesc persoanei care mi l-a trimis.
   Imi doresc ca fiecare sa invatam sa il cunoastem si sa il simtim pe Dumnezeu in fiecare zi tot mai mult .


Să-L simţi pe Dumnezeu aproape
Să-L simţi pe Dumnezeu în toate,
Să-L simţi şi-atunci când este greu
Să-L simţi în piept pe Dumnezeu.
Să-L simţi şi-n lacrima ce curge
Să-L simţi şi-n inima ce plânge,
Să-L simţi în tot ce te-nconjoară
Să-L laşi să poarte-a ta povară.
Să-L simţi şi când afară-i nor
Să Îl aştepţi şi-atunci cu dor.
Să-L simţi când cerul e senin
Şi luna îţi zâmbeşte lin.
Să-L simţi pe munte şi în vale
Să-L ţii de mână pe-a ta cale.
Să-L simţi în gândul tău mereu
Să fi doar tu şi Dumnezeu.
Să-L simţi pe Domnu’-n înălţare
Să-L simţi şi când durerea-i mare.
Să-L simţi când spinii răi te-mpung
Să-L simţi când drumu-ţi pare lung.
Să-L simţi în picurul de ploaie
Să-L simţi  pe-a mării mari puhoaie.
Să-L simţi  în cerul plin de stele
Să-L laşi păcatele să-ţi spele.


Si chiar de nu Îl simţi mereu
Să ştii... căci  lângă tine-i Dumnezeu.
Şi chiar de rana ta e grea
Doar Domnu’-o poate vindeca.
A ştii să-L simţi pe Dumnezeu
Se-nvaţă pe genunchi în rugă...tot mereu.
A ştii să-L simţi tot mai aproape
E-o binecuvântare, frate !
                      O zi minunata va doresc si astazi !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu