Versetul zilei

21 august 2011

Ocrotit si pazit !

Este atat de frumos  sa sti ca  esti mereu in siguranta !
  Caruia dintre noi nu ii place acest lucru?
Eu trebuie sa recunosc ca intotdeauna mi-a dat un confort deosebit si o stare de liniste si siguranta,sa stiu ca am pe cineva langa mine pe care sa ma pot baza,sa ma stiu ocrotita si iubita.Ce poate fi mai minunat ?
  Dar cat de minunat trebuie sa fie acest lucru ...cand stii ca Cel care te ocroteste si te iubeste, este INSUSI DUMNEZEU !
Nici nu ai nevoie de nimic mai mult...


"El este locul meu de scapare si cetatuia mea....El te va acoperi cu penele Lui si te vei ascunde sub aripile Lui,caci scut si pavaza este credinciosia Lui"...Ps. 91:2,4


  Asa m-am simtit in tot acest timp de odihna.Stiu ca TATAL meu a vegheat asupra mea,m-am simtit adapostita la umbra aripilor Sale, iar pacea si linistea de care am avut nevoie....nu s-au lasat asteptate,deorece am fost binecuvantata in tot acest timp,de aceea ii multumesc.
  Ii multumesc pentru timpul binecuvantat de care am avut parte,de vremea favorabila pe care mi-a pregatit-o... intr-un cuvant ii multumesc pentru tot.
  Am simtit lipsa voastra dragii mei prieteni,am simtit si rugaciunile voastre ...si va multumesc !




   Va doresc o seara si o  saptamana binecuvantata de Cel care ne poate da binecuvantarea Sa !


2 comentarii:

  1. Blogul dumneavoastra a fost adaugat in Blogosfera Crestina deoarece se considera a fi cu folos si pentru alte persoane.

    http://blogosferacrestina.blogspot.com/

    Daca doriti sa promovati Blogosfera Crestina, putegi gasi bannerul nostru la adresa: http://blogosferacrestina.blogspot.com/p/banner.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc !
    Ma bucur ca pot fi si eu o picatura intr-un ocean.

    RăspundețiȘtergere