Versetul zilei

31 august 2011

O zi lunga !

Toate isi au vremea lor si fiecare lucru de sub ceruri isi are ceasul lui ! Eclesiastul 3:1


   De atatea ori ni se intampla sa nu ne ajunga timpul . Am auzit de multe ori  aceeasi vorba..."daca ar fi ziua macar de 26-27 de ore...poate m-as incadra"....
   Personal ma confrunt cu aceasta problema...."nu imi ajunge timpul".Am avut cateva momente cand sincer ....am ridicat ochii spre cer si am zis...."DOAMNE,opreste timpul in loc".....pare amuzant asa-i.....?????......doar ca eu  am beneficiat de acest favor...
   Cred ca 24 de ore este suficient !
Atunci cand Dumnezeu a creeat ziua...a stiut mult mai bine decat noi de cat timp avem nevoie.Problema este la noi...nu timpul este insuficient ...ci organizarea timpului nostru e problema.
Nu punem pe lista de prioritati...PRIORITATILE ! 
Noi incercam sa le facem pe toate...si ne trezim ca ,ca tocmai lucrurile esentiale raman nerezolvate.
   Presiunile si problemele din viata de zi cu zi ne tin in alerta maxima?
   E timpul sa ne debarasam de lucrurile inutile din viata noastra. Daca stam si ne gandim...nici macar din punct de vedere al sanatatii nu ne face bine...stresul inutil.Mai apoi exista si familia ...cei dragi ai nostri care poate sufera ca nu le stam alaturi....dar ce este cel mai important este sufetul nostru care are de suferit enorm.....timpul nostru cu Dumnezeu
Fiecare lucru isi are vremea lui !


   Ca si in viata de zi cu zi....din cand in cand , facem curatenie generala in casa noastra.Este momentul si in viata noatra sa facem la fel.
  Personal vreau sa imi fac ordine in timpul meu.....iar pe lista de prioritati....intr-adevar sa fie doar lucrurile PRIORITARE. 
   O zi minunata si nu uitati...e vremea  curateniei in viata noastra....si pe lista de prioritati...doar ce este intr-adevar PRIORITAR !
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu